Fandom

Pokémon Wiki

Zygarde

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
717MS.png Yveltal
Pokémon
Diance 719MS.png
#718
Generacja VI
Zygarde
ジガルデ Zygarde
718MS.png
Zygarde.png
Zygarde-Forma 50%
Zygarde-10Percent.png
Zygarde-Forma 10%
Zygarde-Complete.png
Zygarde-Forma Kompletna
Zygarde-Core.png
Rdzeń Zygarde
Zygarde-Cell.png
Komórka Zygarde

Pokémon Porządek
Typy
SmokZiemia
Zdolności
Złamanie Aury lub Budowa Potęgi
Zygarde w Formie 50%
Złamanie Aury lub Budowa Potęgi
Zygarde w Formie 10%

Budowa Potęgi
Zygarde w Formie Kompletnej
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
305,0* kg
33,5* kg
610,0* kg
5,0 * m
1,2 * m
4,5 * m
Statystyki
HP
108
Atak
100
Obrona
121
Sp. Atak
81
Sp. Obrona
95
Szybkość
95
Styl Ciała Odcisk łapy
Body02.png Plik:F718.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Zygarde

Zygarde (Japoński: ジガルデ Zygarde) jest to Legendarny Pokémon dwu-typu Smok/Ziemia, wprowadzony w Generacji VI.

Choć nie wiadomo, czy ewoluuje w lub z jakiegoś innego Pokémona, posiada trzy następujące formy, które wszystkie zachowują dwu-typ Zygarde'a:

Wraz z tymi Formami, istnieją też dwa podstawowe komponenty Zygarde'a: Rdzenie Zygarde, które działają jako mózgi Zygarde'a, oraz Komórki Zygarde, które stanowią budulec Form Zygarde'a i nie potrafią myśleć. Ani Rdzenie Zygarde ani Komórki Zygarde sami w sobie nie są w stanie używać ruchów lub być użyteczne w walkach. Te dwa komponenty zostały wprowadzone w Pokémon Sun i Moon. Mogą zostać zebrane poprzez użycie Kostki Zygarde'a.

Fizjologia

Zygarde 50% to Pokémon podobny do jaszczura. Jest w kolorze zielonym z czarnym wzorem na głowie i plecach. Z tyłu głowy ma pięć czarnych falbanów, w których z przodu są po dwa zielone heksagony, z tyłu falbanów po jednym. Jego oczy to połączenie czterech zielonych heksagonów, kilka jest na plecach. Heksagony czasem świecą. Podania mówią, że Zygarde dba o ekosystem,a gdy ekosystem regionu Kalos popadnie w nieład, Zygarde ukaże swoją moc. Posiada cztery różne formy:

Kompletna forma Zygarde (z ang. Zygarde Complete Forme ) przewyższy moc Xerneasa i Yveltala, gdy Zygarde zbierze wszystkie swoje komórki. Zygarde wtedy zmieni swoją formę, gdy jego Rdzeń będzie uważał,że ilość komórek jest wystarczająca.

Zygarde 10% forma podobna do psa z obrożą. Posiada jedynie swoje 10% wszystkich komórek. Ma ostre zęby i biega nawet do 100 km/h.

Rdzeń Zygarde (z ang. Zygarde Core) to "mózg" Zygarde. Komunikuje się za pomocą telepatii. Są dwa rdzenie: jeden z czerwonym heksagonem i drugi z niebieskim heksagonem.

Komórki Zygarde (z ang. Zygarde Cells) tworzą Zygarde. Nie są w stanie myśleć, ani używać ruchów.

Różnice płci

Ten Pokémon nie ma płci.

Dane z gier

Wpisy Pokédexa

Forma 50%

Gra Wpis z Pokédexa
716 mini.png X Kiedy ekosystem regionu Kalos popadnie w nieład, on się pojawi i ujawni swoją tajemniczą moc.
717 mini.png Y Istnieje hipoteza, że monitoruje tych, którzy niszczą ekosystem, z głębi jaskini, gdzie mieszka.
383P mini.png Omega Ruby Kiedy ekosystem regionu Kalos popadnie w nieład, on się pojawi i ujawni swoją tajemniczą moc.
382P mini.png Alpha Sapphire Istnieje hipoteza, że monitoruje tych, którzy niszczą ekosystem, z głębi jaskini, gdzie mieszka.
791MS.png Sun To jest forma Zygarde'a, kiedy zbierze 50% swoich komórek. Zrównuje z ziemią tych, którzy mu się sprzeciwiają, nie okazując odrobiny litości.
792MS.png Moon Jest uważany za monitorowanie ekosystemu. Krążą pogłoski, że w nim kryje się nawet większa moc.

Forma 10%

Gra Wpis z Pokédexa
791MS.png Sun Jego ostre kły potrafią błyskawicznie wykończyć przeciwników, ale nie jest w stanie utrzymać tego ciała w nieskończoność. Po pewnym czasie to ciało się rozpada.
792MS.png Moon To jest forma Zygarde'a, kiedy zbierze się 10% jego komórek. Biegnie po lądzie z prędkością wyższą od 100 kilometrów na godzinę.

Forma Kompletna

Gra Wpis z Pokédexa
791MS.png Sun Jest to forma Zygarde'a w chwilach, kiedy to używa swojej przytłaczającej mocy, by przewyższyć tych, którzy zagrażają ekosystemowi.
792MS.png Moon Jest to 100-procentowa forma Zygarde'a. Ma wystarczającą moc, by przytłoczyć nawet Xerneasa czy Yveltala.

Lokalizacje w grach

Ikona Gra Lokalizacja
716 mini.png X Jaskinia Terminus (tylko jeden)*
717 mini.png Y Jaskinia Terminus (tylko jeden)*
383P mini.png Omega Ruby Wymiana, Wydarzenie
382P mini.png Alpha Sapphire Wymiana, Wydarzenie
791MS.png Sun Laboratorium Fundacji Aether na Trasie 16 (stworzony poprzez użycie komórek Zygarde)*
792MS.png Moon Laboratorium Fundacji Aether na Trasie 16 (stworzony poprzez użycie komórek Zygarde)*

Debiut

Rdzeń Zygarde'a zadebiutował w Mega Evolution Special IV. Komórki Zygarde'a zadebiutowały w Mega Evolution Special IV. Zygarde 50% zadebutował w XY094. Zygarde 10% zadebiutował w XY094. Kompletna Forma Zygarde'a zadebiutowała w XY097.

Ciekawostki

Zygarde jest ostatnią alfabetyczną nazwą Pokemona.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki