Fandom

Pokémon Wiki

Zygarde

3039stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zygarde 50% - znany z gier X i Y, Omega Ruby i Alpha Sapphire, Zygarde 10% - jedna z form Zygarde, przypomina psa i też jest typu smoczego i ziemnego, Zygarde 100% - Zygarde, który posiada z100% swoich komórek ma typ smoczy i ziemny, Komórka - razem z innymi komórkami tworzy Zygarde, Rdzeń - Zygarde posiada 2 rdzenie: jeden z czerwonym heksagonem, a drugi z niebieskim. Są "mózgami" Zygarde.

Fizjologia

Zygarde 50% to Pokémon podobny do jaszczura. Jest w kolorze zielonym z czarnym wzorem na głowie i plecach. Z tyłu głowy ma pięć czarnych falbanów, w których z przodu są po dwa zielone heksagony, z tyłu falbanów po jednym. Jego oczy to połączenie czterech zielonych heksagonów, kilka jest na plecach. Heksagony czasem świecą. Podania mówią, że Zygarde dba o ekosystem,a gdy ekosystem regionu Kalos popadnie w nieład, Zygarde ukaże swoją moc. Posiada cztery różne formy:

Kompletna forma Zygarde (z ang. Zygarde Complete Forme ) przewyższy moc Xerneasa i Yveltala, gdy Zygarde zbierze wszystkie swoje komórki. Zygarde wtedy zmieni swoją formę, gdy jego Rdzeń będzie uważał,że ilość komórek jest wystarczająca.

Zygarde 10% forma podobna do psa z obrożą. Posiada jedynie swoje 10% wszystkich komórek. Ma ostre zęby i biega nawet do 100 km/h.

Rdzeń Zygarde (z ang. Zygarde Core) to "mózg" Zygarde. Komunikuje się za pomocą telepatii. Są dwa rdzenie: jeden z czerwonym heksagonem i drugi z niebieskim heksagonem.

Komórki Zygarde (z ang. Zygarde Cells) tworzą Zygarde. Nie są w stanie myśleć, ani używać ruchów.

Różnice płci

Ten Pokémon nie ma płci.

W anime

Rdzeń i komórki Zygarde zadebiutują w odcinku specjalnym.

Rdzeń, komórki, forma 10% i 50% zadebiutują w odcinku 93 serii X&Y.

Kompletna Forma Zygarde zadebiutuje w odcinku 97 serii X&Y.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki