Fandom

Pokémon Wiki

Zorua Luke'a

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zorua Luke'a
ルークのゾロア Luke's Zorua
270px
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Iluzja
Trenerzy Luke
Obecna lokalizacja Z Luke'iem
Historia
Debiut Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!
570MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Zorua Luke'a jest Pokémonem Luke'a. Pomaga mu w jego filmach poprzez granie postaci, których potrzebuje.

Historia

Zorua wcześniej spędzała czas w kinie pana Matthewsa oglądając różne filmy. Często ukrywała się jako kobieta z ekranu i siedziała na widowni zwracając na siebie uwagę Luke'a. Po jednym z filmów, Zorua spotkała Luke'a, który poszedł to zbadać. Pokazała mu swoją zdolność Iluzję, a Luke zaproponował, żeby jej zdolność wykorzystać w filmie, czyniąc Zoruę gwiazdą. Ona chętnie akceptowała wyzwanie, jednak dorastając zmęczyło ją granie całej obsady i wybrała tylko rolę księżniczki w filmie. Kiedy Luke nie rozumiał, dlaczego była zdenerwowana, Zorua uciekła i skończyło się to spotkaniem Asha i grupy. W odcinku Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!, zmieniła się w kobietę, którą grupa widziała w zwiastunie filmu. Objawiła się być Zoruą i Ash zainteresował się jej złapaniem. Jednak Luke w końcu ją dogonił i ogłosił, że Zorua to jego Pokémon. Potem, Zorua zmieniła się w Pikachu, by zmylić Luke'a. Po tym jak Luke złapał Pikachu Asha zamiast Zoruy, ta zmieniła się w Axew i ukryła się wewnątrz włosów Iris. Kiedy Luke próbował schować ją do Poké Balla, zaatakowała go Kulą Cienia i uciekła.

Zorua odnalazła się wewnątrz kina Matthewsa, kiedy Luke przyszedł z nią porozmawiać. Cilan rozważał nagłe złe zachowanie Zoruy i zdał sobie sprawę, że Zorua jest dziewczyną, która lubi być księżniczką. Kiedy jej trener zrozumiał to, Zorua została wykonana tylko do gry księżniczki, podczas gdy inne role grali Ash, Iris i Cilan. Podczas gdy kręcili film, Zorua została schwytana przez Zespół R, ale udało się ją uratować przez improwizację Cilana, Asha i Iris. Później oglądała film u boku swojego trenera w przebraniu księżniczki.

Plik:Luke Zorua accessories.png

W odcinku Emocje w Nimbasie!, towarzyszyła trenerowi do kolonii Nimbasa, gdzie zmieniła się w Biancę. Jednak, Bianca zainteresowała się Zoruą i próbowała ją złapać, co niewątpliwie nie udało się, bo Zorua należała do Luke'a. Wtedy prawie całkowicie została zdominowana przez Biancę, ale zdołała uciec. Później, gdy wszyscy rejestrowali się w turnieju Dona George'a, zmieniła się w Georgię. Iris żartobliwie używała Iluzji Zoruy jako marionetki i denerwowała Georgię. Zorua później użyła tej zmiany, aby uniknąć Bianci w pierwszej rundzie turnieju. Przez odcinkiem The Club Battle Finale: A Heroes Outcome!, Zorua w końcu stała się zmęczona uciekaniem od Bianci i zatrzymała jej opór próbując się złapać.

Plik:800px-Luke Zorua Illusion Langley.png

Zorua pojawiła się ze swoim trenerem w odcinku An Epic Defense Force!. Po raz kolejny zagrała główną rolę w filmie, przekształcając się w Golurka w kulminacyjnej scenie filmu, gdzie walczyła z mechanicznym Tyranitarem.

Osobowość i charakterystyka

Podobnie jak większość Zorui, Zorua Luke'a jest bardzo złośliwa, często zamienia się w ludzi i Pokémony, by mylić lub wyśmiewać ich. Ma silną pasję do filmów. Może być bardzo uparta, chcąc zagrać jedynie role księżniczek. Podobnie jak Pikachu, Zorua spędza czas poza Poké Ballem.

Ruchy

Zorua używa Kuli Cienia Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Kula Cienia Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!
Nocne Oszołomienie Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki