Fandom

Pokémon Wiki

Zoroark (film 13)

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zoroark
250px
ゾロアーク Zoroark
Informacje
Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji
Płeć Samica
Zdolność Iluzja
Aktualna lokalizacja Unova
Zoroark.png
Ten Pokémon nie ewoluował.

Zoroark jest główną bohaterką filmu Zoroark: Mistrz Iluzji.

Historia

Zoroark i jej dziecko Zorua zostali uprowadzeni z Unovy przez antagonistę filmu, biznesmena Gringsa Kodaia. Po obejrzeniu zręczności złudzeń Zoroark, Kodai zagroził bezpieczeństwu Zoruy w celu szantażowania Zoroark do ataku Miasta Crown pod postaciami Raikou, Enteia i Suicune'a. Choć Zorurze udało się uciec z okrętu Kodaia, Zoroark myślała, że ten nadal jest więziony i atakowała miasto w zamian za bezpieczeństwo Zoruy. Niszczy miasto przekształcając się w Legendarne Bestie jeden po drugim: zalewa miasto jako Suicune, tworzy ściany ognia jako Entei i niszczy bezcenne posągi jako Raikou. Kiedy to się stało, Kodai edytował wideo, które rejestrowało ataki Zoroark, dzięki czemu wydaje się, że Zoroark faktycznie niszczy Crown. Kiedy zadanie zostało wykonane, Zoroark ponownie została uwięziona i przewieziona z powrotem na sterowiec Kodaia, została zwabiona w pułapkę przez projekcję obrazu Zoruy przez Goone'a.

Plik:Zoroark vs Legendary beasts.png
Słusząc krzyk Zoruy o pomoc, Zoroark znalazła siłę, aby wyrwać się z więzienia i zaczęła tworzyć drogę do miejsca, gdzie jest Zorua. Jednak Legendarne Bestie, które służą jako strażnicy Crown, widziały Zoroark jako zagrożenie wierząc, że jest przyczyną zniszczenia miasta i zaatakowały ją. Zoroark walczyła uciekając przez miasto, aby dostać się do Zoruy. Kiedy Legendarne Bestie ponownie okrążyły Zoroark, ta użyła iluzji do uwięzienia ich. Dzikie Pokémony próbowały wytłumaczyć im, że Zoroark nie jest wrogiem. Zoroark była zdezorientowana, ale powstrzymała się od ataku.

Z rozstrzygniętym nieporozumieniem, Zoroark pobiegła na stadion, pokonując po drodze Goone'a i jego Pokémony. Zoroark w końcu dociera na stadion, chcąc uratować dziecko i zemścić się na Kodaiu. Zanim zdążyła to zrobić, Kodai ujawnia, że zdobył Zoruę i zagroził, że zabije dziecko. Widząc to, Zoroark nie ma wyboru, zatrzymała się i pozwoliła brutalnie zaatakować się przez Shuppeta Kodaia. Jednak, gdy wydawało się, że Kodai ostatecznie wchłonął moc Fali Czasu, Zoroark zlikwidowała iluzję, którą stworzyła. Oszustwo Zoroark pozwoliło Karlowi nagrać Kodaia mówiącego o swoich działaniach.

Plik:Zoroark healed.png

Kiedy okazuje się, że plan Kodaia został pozornie zniszczony, Zoroark jest już w stanie poruszać się i biegnie do syna. Jednak Shuppet Kodaia ma zamiar zaatakować Zoruę i Zoroark chroni go, przyjmując na siebie atak. Kodai dobija ją prądem, ale udaje jej się zrobić kontratak, niszcząc pazur absorbujący Falę Czasu i pokonując Shuppeta. Następnie, kiedy Kodai był bezbronny, Zoroark i Legendarne Bestie przepędzili go. Nagle Zoroark mdleje od ran odniesionych w walce. W końcowym akcie zemsty na człowieku, który porwał dziecko, Zoroark używa zdolności na Kodaiu po raz ostatni. Kodai, szukając schronienia, dostał się na sterowiec, z którego później spadł. Zoroark wypuszcza w końcu zadowolony uśmiech po pomszczeniu cierpienia jej i dziecka i zamyka oczy.

Plik:Zorua Zoroark goodbye.png
Zorua krzyczy do matki i próbuje obudzić ją, ale bez powodzenia. Po odzyskaniu siły z wykorzystaniem rzeczywistej Fali Czasu, Celebi używa energii, aby ożywić Zoroark. Zoroark budzi się, a następnie obejmuje ukochanego syna. Zorua i Zoroark, wraz z głównymi bohaterami, pokonują Kodaia. Oficer Jenny niezwłocznie aresztuje go. Następnego ranka, Zorua i Zoroark wsiadają na statek wracający do Unova z Karlem i Roweną. Zanim wyruszyli, Zoroark przybrała formę Pikachu, podczas gdy Zorua - Asha.

Ruchy

Zoroark używa Ciemnego Pulsu Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Nocne Oszołomienie Zoroark: Mistrz Iluzji
Ciemny Puls Zoroark: Mistrz Iluzji
Nocne Cięcie Zoroark: Mistrz Iluzji

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki