FANDOM

570MS Zorua
Pokémon
Minccino 572MS
#571
Generacja V
Zoroark
ゾロアーク Zoroark
571MS
Zoroark

Pokémon Iluzoryczny Lis
Typy
Mrok
Zdolności
Illusion
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
81,1 kg 1,6 m
Statystyki
HP
60
Atak
105
Obrona
60
Sp. Atak
120
Sp. Obrona
60
Szybkość
105
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 F571
Linki zewnętrzne
Smogon: Zoroark
Zoroark (jap. ゾロアーク Zoroark) - Pokémon typu Mrok wprowadzony w generacji V. Wraz ze swoją pre-ewolucją jest pierwszym ujawnionym Pokémonem generacji V.

Biologia

Fizjologia

Zoroark to dwunożny liso-podobny Pokémone, przede wszystkim szaro-brązowy w ubarwieniu z akcentami szkarłatu i czerni. Ma też spiczasty pysk i uszy, których wnętrze jest czerwone. Zoroark ma też kilka czerwonych brzegów otaczających jego oczy i usta. Zoroark ma bujną grzywę, głównie czerwoną z czarnymi końcówkami przypominającą koński ogon. Turkusowa bransoletka oddziela masę grzywy od dolnej części. Ma czarną kryzę na górnej części ciała, skierowaną na cienkie ramiona z kolczastymi rozszerzeniami futra na łokciach. Jego przedramiona, jednocześnie niewielkie, są umięśnione. Trzy pazury Zoroarka, jak również pazury na nogach, są czerwone w ubarwieniu.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Potrafi tworzyć realistyczne, rozbudowane iluzje. Podobnie jak swoja pre-ewolucja, Zoroark potrafi zmieniać własny kształt. Gdy przyjmie formę człowieka, jest w stanie używać ludzkiej mowy.

Zachowanie

Więzi pomiędzy tymi Pokemonami są bardzo silne. Chroni swoje stado poprzez wykiwanie oponenta. Chroni swoje legowisko tworząc złudne krajobrazy. Kryje swojego Zorua w swojej grzywie, aby go chronić i nosić przy sobie.

Środowisko naturalne

Zoroark żyje w grupach, gdzie jedność jest silna.