Fandom

Pokémon Wiki

Zippo

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Zippo
ジッポ Zippo
Zippo.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Ritchie
Miejsce złapania Laboratorium Profesora Oaka
Obecna lokalizacja Z Ritchem
Historia
Debiut Przyjaciel na śmierć i życie
Ewoluuje w Przed W pułapce
004MS.png005MS.png
Spędził 143 odcinków jako Charmander.

Zippo jest pokemonem Ritchiego.

Historia

Zippo zadebiutował jako Charmander podczas konferencji Ligi Indygo. Ritchie użył go, by pomóc mu i Ashowi wydostać się z pułapki Zespołu R. Nie jest jasne, który Pokémon, Zippo czy Sparky, jest starterem Ritchiego. Później, Zippo został wysłany w walce w konferencji, kiedy Butterfree, Happy, został pokonany. Pikachu Asha uniknął wielu Miotaczy Płomieni, ale został znokautowany po Akcji Zippo. Następnym przeciwnikiem Zippo był Charizard. Po krótkiej walce z nim, Ritchie wymienił Zippo ze Sparky'm. W kokejnej rundzie walczył z Rhydonem Assunty. Potem uratował Pikachu Asha i Sparky'ego, gdy zostali schwytani przez Zespół R.

Plik:Ritchie and Zippo.png

Po ewolucji Zippo stał się jeszcze lepszym i silniejszym wojownikiem. Po raz pierwszy o jego przemianie dowiadujemy się w czasie spotkania na Wyspach Wiru. Wtedy też Charmeleon Ritchie'ego walczy z Zespołem R. W przeciwieństwie do Ognistej Jaszczurki Asha, ten Stworek jest nadal posłuszny względem swojego trenera.

Osobowość i charakterystyka

Zippo, jak Charmander, był gotów do pokonania każdego przeciwnika. Był lojalny w stosunku do Asha.

Znane ataki

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki