Fandom

Pokémon Wiki

Zigzagoon

3113stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Zigzagoon to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje w Linoone'a.

Biologia

Fizjologia

Zigzagoon wygląda jak mały brązowo-biały szc
Kkkkk.png

Zigzagoon

zeniaczek. Jego szczeciniaste futro jest kremowo i brązowe, a ze względu na poszarpane zarysy, futro przypomina harmonijkę. Głowa Zigzagoona jest brązowa z ostrymi uszami i postrzępionym pyskiem. Ma czarny wzór "maski" nad swoimi brązowymi oczami i czarnym nosem. Łapki Zigzagoona mają trzy pazury, przednie są kremowego koloru, a tylne - brązowego. Posiada również kolczasty ogon. Górna część ust Zigzagoona jest poszarpana, a gdy usta Zigzagoona są otwarte, pojawiają się dwa kły na jego dolnej szczęce.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Zigzagoon ma głębokie poczucie węchu i jest w stanie zlokalizować i odebrać przedmioty podczas swojej podróży.

Zachowanie

Zachowanie Zigzagoona jest naznaczone ciekawością. Pocierając nos o ziemię, Zigzagoon niespokojnie wędruje tam iz powrotem w poszukiwaniu czegoś. Kiedy Zigzagoon pokazuje zainteresowanie, chodzi zygzakiem wśród interesujących go rzeczy. Zigzagoon również pociera swoje szorstkie włosy przed drzewami, oznaczając terytorium i może udawać martwego, by oszukać przeciwników w walce.

Siedlisko

Zigzagoony występują dość powszechnie na trawiastych polach i na obszarach leśnych.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Zigzagoon nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

Nicholai złapał Zigzagoona w odcinku Krótkie spodenki. Pojawił się ponownie w Zygzakowy Zangoose.

Drugoplanowe role

Zigzagoon dokonał wielu epizodycznych ról.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG005 Zigzagoon, Drobny Szop Pokémon. Zigzagoon jest niesamowicie ciekawski i ma w zwyczaju chodzić zygzakiem wśród interesujących go rzeczy.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki