FANDOM

262MS Mightyena
Pokémon
Linoone 264MS
#263
Generacja III
Zigzagoon
ジグザグマ

Jiguzaguma

263MS
Zigzagoon

Pokémon Mały Szop Pracz
Typy
Normal
Zdolności
Pickup lub Gluttony Quick Feet
Grupa hodowli
Polne
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
17.5 kg 0.4 m
Statystyki
HP
38
Atak
30
Obrona
41
Sp. Atak
30
Sp. Obrona
41
Szybkość
60
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 Plik:F263.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Zigzagoon
Zigzagoon to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje w Linoone'a na poziomie 20.

Biologia

Fizjologia

Zigzagoon wygląda jak mały brązowo-biały szczeniaczek. Jego szczeciniaste futro jest kremowo i brązowe, a ze względu na poszarpane zarysy, futro przypomina harmonijkę. Głowa Zigzagoona jest brązowa z ostrymi uszami i postrzępionym pyskiem. Ma czarny wzór "maski" nad swoimi brązowymi oczami i czarnym nosem. Łapki Zigzagoona mają trzy pazury, przednie są kremowego koloru, a tylne - brązowego. Posiada również kolczasty ogon. Górna część ust Zigzagoona jest poszarpana, a gdy usta Zigzagoona są otwarte, pojawiają się dwa kły na jego dolnej szczęce.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Zigzagoon ma głębokie poczucie węchu i jest w stanie zlokalizować i odebrać przedmioty podczas swojej podróży.

Zachowanie

Zachowanie Zigzagoona jest naznaczone ciekawością. Pocierając nos o ziemię, Zigzagoon niespokojnie wędruje tam iz powrotem w poszukiwaniu czegoś. Kiedy Zigzagoon pokazuje zainteresowanie, chodzi zygzakiem wśród interesujących go rzeczy. Zigzagoon również pociera swoje szorstkie włosy przed drzewami, oznaczając terytorium i może udawać martwego, by oszukać przeciwników w walce.

Siedlisko

Zigzagoony występują dość powszechnie na trawiastych polach i na obszarach leśnych.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Zigzagoon nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

Nicholai złapał Zigzagoona w odcinku Krótkie spodenki. Pojawił się ponownie w Zygzakowy Zangoose.

Drugoplanowe role

Zigzagoon dokonał wielu epizodycznych ról.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG005 Zigzagoon, Drobny Szop Pokémon. Zigzagoon jest niesamowicie ciekawski i ma w zwyczaju chodzić zygzakiem wśród interesujących go rzeczy.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.