FANDOM

Zero to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w filmie Giratina i Strażnik Nieba.

Historia

Osobowość i cechy charakteru

Zero jest pokazany jako genialna, lecz niepokojąca osoba. Jest emocjonalnie niestabilny, obsesyjny i narcystyczny, a jednocześnie widzący siebie jako nie tylko prawdziwego protektora Odwróconego Świata, ale też jako jego króla. Przez większość filmu jest spokojny i realizuje swój plan z wielką pewnością siebie, ale kiedy napotka rosnący opór, powoli traci spokój, stając się wrzeszczącym maniakalnym wrakiem. Jednakże potrafi zaakceptować swoją przegraną z godnością i udaje się do więzienia, gdzie później odzyskał spokojny charakter.

W dubbingu wydaje się mieć fotograficzną pamięć. To jednak nie występuje w japońskiej wersji; zamiast tego sugeruje się jedynie, że obsesyjnie przebudował Megariga używając jak najwięcej z oryginalnego projektu Newtona Gracelanda, ile tylko potrafił.

Pokémony

Magnezone
F11 Zero Magnezone
Magnezone jest głównym Pokémonem Zero. Jego zadaniem jest walka, do której jest używany każdy zwyczajnie wyszkolony Pokémon, ale jest również używany do bardziej zaawansowanych zadań, takich jak prowadzenia armii Magnemite'ów i Magnetonów. Zero wykorzystuje go jako postać tymczasowego transportu. Okazał się szybki, mocny, trwały i bezwzględny jak Zero. Po tym jak Zero został aresztowany, Magnezone i wojsko Magnemite'ów osiedlili się na wraku statku w Gracidei.

Znane ruchy Magnezone'a to Lustrzany Strzał i Wyładowanie.

Debiut Giratina i Strażnik Nieba
Magnemite i Magnezone (wiele)
F11 Zero Magnemite Magneton
Przez cały film Zero wykazał, że posiada armię Magnemite'ówi i Magnetonów, które są kierowane przez niego i Magnezone'a. Używał ich do łapania ludzi, walk lub poszukiwania Shaymina. Po aresztowaniu Zero żyją na wraku statku w Gracidei, wraz z Magnezone'em.

Magnemite'y i Magnetony znają tylko Błyskawicę.

Debiut Giratina i Strażnik Nieba

Uciekły

Giratina
F12 Giratina Altered Forme
Celem Zero w całym filmie było uchwycenie Giratiny, aby mógł wykorzystać jego moc do podróżowania po wymiarach. Jednak dzięki Ashowi i Shayminowi, Zero został zatrzymany, a Giratina była bezpieczna.
Debiut Giratina i Strażnik Nieba

Aktorzy głosowi

Japonia: 中村獅童 Shidō Nakamura
Stany Zjednoczone: Parker Anderson
Polska: Leszek Zduń

Zobacz też