Fandom

Pokémon Wiki

Zero

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zero

ゼロZero

250pxZero
Płeć Mężczyzna
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Debiut Giratina i Strażnik Nieba

Zero to postać, która pojawiła się w filmie Giratina i Strażnik Nieba.

Historia

Zero jest głównym antagonistą, który chce używać mocy Giratiny do swobodnego podróżowania między wymiarami. Jest właścicielem robota o nazwie Infi, która kontroluje jego statek. Cel Zera było wykluczenie Odwróconego Świata. Chciał korzystać z właściwości Odwróconego Świata, aby zemścić się na rzeczywistym świecie.

Był kiedyś studentem Newtona Gracelanda w badaniach Odwróconego Świata, ale zyskał obsesję na mocy Giratiny i zdecydował się ją uchwycić. Korzystając z maszyny zaprojektowanej przez Newtona, Zero był w stanie uchwycić i uwolnić moc Giratiny. Używał maszyny, by spowodować zniszczenie w świecie rzeczywistym, uszkadzając Odwrócony Świat.

Mimo że robił znaczne szkody, w końcu został pokonany przez połączone siły Shaymina, Giratiny i Asha, gdy był zmuszony do powrotu do realnego świata i rozbił latającą maszynę o lodowiec. Potem Dawn, jej Pokémony i wiele okolicznych Mamoswine'ów zamrozili Zero w lodowcu, ciągle w jego maszynie. Oficer Jenny aresztowała go na końcu filmu.

Kolejny raz pojawia się w filmie Arceus i Klejnot Życia, w więzieniu. Okazał się być odwiedzany przez Newtona.

Pokémony

Plik:Zero's Magnezone.png Magnezone

Magnezone jest głównym Pokémonem Zero. Jego zadaniem jest walka, do której jest używany każdy zwyczajnie wyszkolony Pokémon, ale jest również używany do bardziej zaawansowanych zadań, takich jak prowadzenia armii Magnemite'ów i Magnetonów. Zero wykorzystuje go jako postać tymczasowego transportu. Okazał się szybki, mocny, trwały i bezwzględny jak Zero. Po tym jak Zero został aresztowany, Magnezone i wojsko Magnemite'ów osiedlili się na wraku statku w Gracidei.

Znane ruchy Magnezone'a to Lustrzany Strzał i Wyładowanie.

Debiut Giratina i Strażnik Nieba
Plik:Zero's Magnemite and Magneton.png Magnemite i Magneton

Przez cały film Zero wykazał, że posiada armię Magnemite'ówi i Magnetonów, które są kierowane przez niego i Magnezone'a. Używał ich do łapania ludzi, walk lub poszukiwania Shaymina. Po aresztowaniu Zero żyją na wraku statku w Gracidei, wraz z Magnezone'em.

Magnemite'y i Magnetony znają tylko Elektrowstrząs.

Debiut Giratina i Strażnik Nieba

.

Uciekł

Plik:Zero's Giratina.png Giratina
Osobny artykuł: Giratina (anime)

Celem Zero przez cały film było zdobycie Giratiny, by użyć jego mocy do podróży poprzez wymiary. Jednak dzięki Ashowi i Shayminowi został zatrzymany i Giratina mógł uciec.

Debiut Giratina i Strażnik Nieba

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki