FANDOM

Zekrom to główna postać w filmach Biel—Victini i Zekrom i Czerń—Victini i Reshiram.

Historia

Obie wersje

Zekromem dowodził Bohater Ideałów tysiąc lat przed wydarzeniami z obu wersji filmu czternastego. Pod koniec wojny z Bohaterem Prawdy i jego Reshiramem wrócił do formy Kamienia Smoka i został ukryty w jaskiniach wewnątrz Miecza Doliny.

Podczas aktualnych wydarzeń z obu wersji filmu Zekrom pomaga Reshiramowi uratować świat przed uszkodzoną Mocą Smoka, kierując ją do Miecza Doliny. Próbuje także zniszczyć filary ochronne, a następnie pomaga sprowadzić Miecz Doliny z powrotem na ziemię.

W filmie Czerń—Victini i Reshiram

Podczas trzyletniej podróży po świecie przed wydarzeniami z filmu Damon usłyszał, jak wzywa go Zekrom, kiedy razem z Mannesem obserwował zrujnowane Królestwo Doliny. Razem weszli do jaskiń wewnątrz Miecza Doliny, gdzie rozdzielili się. Na dnie jaskini Damon odkrył Kamień Smoka zawierający Zekroma i przebudził go.

F14 Damon Zekrom

Zekrom jako sprzymierzeniec Damona.

Z pomocą Zekroma Damon odwiedzał wioski Mieszkańców Doliny, przekonując ich, by go wspierali. Po raz pierwszy pojawił się w filmie, kiedy pomógł Damonowi zniszczyć gigantyczną górę lodową, która groziła zniszczeniem osady Glacine. Później widoczny był w retrospekcji, gdy Damon opowiadał historię swoich podróży.

Kiedy Damon uniósł Miecz Doliny w powietrze i stał się przeciwnikiem Asha, Cilana, Iris, Carlity i Juanity, wezwał on Zekroma, by mu pomógł. Walczył z Golurkiem Juanity, którego z łatwością pokonał.

Jego druga bitwa z Golurkiem została przerwana przez Reshirama, którego odkrył Ash i który sprzymierzył się z nim. Walka pomiędzy dwoma legendarnymi Pokémonami zakończyła się porażką Zekroma. Później, gdy Zekrom i Reshiram uświadomili sobie, że działania Damona uwolniły uszkodzoną Moc Smoka, która groziła zniszczeniem świata, oba Pokémony zdmuchnęły chmury z nieba, aby ujawnić ten fakt Damonowi.

W filmie Biel—Victini i Zekrom

Zekrom pojawia się w historii Mieszkańców Doliny, ale nie pojawia się aż do odkrycia jego Kamienia Smoka przez Asha wewnątrz Miecza Doliny. Wówczas zadaje trenerowi pytanie o to, do czego dąży, a gdy ten odpowiada, że ​​chce uratować Victiniego, Zekrom jest zadowolony z jego ideałów i staje się jego sprzymierzeńcem. Wydostaje się z jaskini i ratuje Golurka Juanity poprzez zatrzymanie ataku Reshirama Damona.

Osobowość i cechy charakteru

F14 Hero of Ideals Zekrom

Zekrom razem z Bohaterem Ideałów.

Zekrom jest Pokémonem, który jest chętny do współpracy z tymi, którzy szukają ideałów. W filmie Czerń-Victini i Reshiram sprzymierzył się z Damonem po tym, jak zobaczył, że chce odbudować Królestwo Doliny, natomiast w filmie Biel-Victini i Zekrom sprzymierzył się z Ashem po tym, jak zobaczył jego pragnienie uratowania Victiniego. Później okazał się pomocnym Pokémonem, ponieważ wraz z Reshiramem pomógł w przeniesieniu Miecza Doliny i stłumieniu skorumpowanej Mocy Smoka.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Puls Smoka Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Taran Zen Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Grom Fuzji Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Uderzenie Gromu Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram

Aktorzy głosowi

Japonia: 高橋英樹 Hideki Takahashi
Stany Zjednoczone: Marc Thompson
Polska: Paweł Szczesny

Zobacz też