Zekrom

3274strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
643MS.png Reshiram
Pokémon
Landorus 645MS.png
#644
Generacja V
Zekrom
ゼクロム Zekrom
644MS.png
Zekrom.png

Pokémon Głęboka Czerń
Typy
SmokElektro
Zdolności
TeraWolt
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
345.0 kg 2.9 m
Statystyki
HP
100
Atak
150
Obrona
120
Sp. Atak
120
Sp. Obrona
100
Szybkość
90
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06.png Plik:F644.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Zekrom

Zekrom (jap. ゼクロム Zekuromu) - Pokémon smok, będący legendą z regionu Unova. Jest maskotką gry Pokémon White. Nie ewoluuje.

Zachowanie

Jego kolczasty ogon jest połączony z generatorami elektryczności.Ogon ten produkuje energię potrzebną do ataku tworząc przy tym pole antygrawitacyjne,które umożliwia Zekromowi wykonywanie najróżniejszych akrobacji w czasie lotu.Jako jedyny jest w stanie nauczyć się Bolt Strike,choć potocznie kojarzy się go z ruchem Fusion Bolt.

Występowanie

Po pierwszym pokonaniu Elitarnej Czwórki regionu Unova nie można co prawda walczyć z Mistrzem, jednak zyskujemy dostęp do Zamku N, gdzie występuje zależnie od gry; w grze Black operuje nim N, a gracz musi z nim walczyć w walce trenerskiej, a w White to gracz łapie Zekroma i musi stoczyć walkę z N, który używać będzie rywala owego Pokémona - Reshirama. W grze White Zekroma można pochwycić właśnie w Zamku N; występuje tylko jeden (Ang. Only One), na poziomie 50.

Anime

Zadebiutował w odcinku BW001 gdzie tworzył nietypową, ogromną burzę, w której centrum znaleźli się Ash i Pikachu. Stworek chciał się bronić i zaatakować centrum wiru burzowych chmur, jednak wtedy niespodziewanie wyłonił się Zekrom i zablokował jego elektryczne ataki. Jest to pierwszy legendarny Pokémon, który pojawił się w serii B/W. Razem z Victini występuje w 14 filmie, gdzie pełni rolę tytułowego Czarnego Bohatera.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki