Fandom

Pokémon Wiki

Zebstrika Stephana

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zebstrika Stephana
ケニヤンのゼブライカ Kenyan's Zeburaika
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Stephan
Obecna lokalizacja Ze Stephanem
Historia
Debiut Zaginiona muszelka Oshawotta!
Ewoluuje w Przed Emocje w Nimbasie!
522MS.png523MS.png
Spędził 11 odcinków jako Blitzle.

Zebstrika Stephana (jap. ケニヤンの'ゼブライカ) to jeden z Pokémonów Stephana.

Historia

Plik:Kenyan's Blitzle.png

Stephan używał Zebstriki jako Blitzle w walce z Oshawottem Asha. Ale kiedy Oshawott traci muszlę, walka zostaje przełożona. Blitzle pojawił się następnego dnia, gdzie był zasilany. Zniszczył on kamienną muszlę, którą zrobił Dwebble Cilana. Jednak ze względu na trening Oshawotta z ciężkim przedmiotem, prędkość Oshawotta dramatycznie wzrosła. Blitzle został pokonany po tym jak Oshawott trafił go Strumieniem Wody.

W odcinku Emocje w Nimbasie! okazało się, że Blitzle przekształcił się w Zebstrikę. Stephan również używał go w swojej pierwszej walce w turnieju Bitwy Klubu przeciwko Minccino Bianci. Mimo że został potrącony przez Dwuchlast, pokonał przeciwnika i Stephan awansował do drugiej rundy.

W BW103 Stephan użył go w swojej pierwszej walce w Konferencji Vertress. Jego przeciwnikiem był Braviary Raula. Zebstrika pokonał go, dzięki czemu jego trener awansował do kolejnej rundy.

Ponownie został użyty w czwartej rundzie przeciwko Palpitoadowi Asha w BW106. Został zatruty Falą Błota, ale mimo to dobrze walczył. Po Hiper Głosie, Zebstrika był skołowany, lecz wrócił do normalnego stanu przez trafienie Pompą Wodną. Zanim zaatakował Giga Wstrząsem, został trafiony Błotnym Strzałem, co doprowadziło do podwójnego nokautu.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki