Fandom

Pokémon Wiki

Załoga pociągu Ampharosa

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
File-AmpharosTrainCrew.png

Ampharos i inżynier

Załoga pociągu Ampharosa składa się z jednego konduktora, jednego z inżynierów i Ampharosa. Byli bohaterami w odcinku Zaskakująca kolej wydarzeń.

Pociąg jest zasilany wyłącznie przez Ampharosa i biegnie od Snowpoint do Jeziora Ostrości. Do obowiązków pracowników należy prowadzenie pociągu, komunikacja z centrum dowodzenia, informowanie pasażerów w przypadku awarii i kontrola pociągu.

W trakcie odcinka, pracownicy zatrzymali pociąg poprzez widoczny znak. Pan Ciacho i inżynier udali się to zbadać, a wszyscy czekali na zewnątrz pociągu i jedli lunch. Zespół R następnie pokazał się z maszyną ssania, która wyssała wszystkie Pokémony Asha, Dawn i Brocka, jak również załogi pociągu Ampharosa. Wszyscy z wyjątkiem Pikachu Asha, Piplupa Dawn, Happiny Brocka i Ampharosa ocaleli. Czterej z nich uciekło od Zespołu R, gdy ich balon rozbił. Zostali oni ostatecznie połączeni z ich trenerami.

Gdy pociąg jedzie z małą mocą, inżynier karze Ampharosowi użyć Elektrowstrząsu to naładowania pociągu.

Pokémony

Plik:The Ampharos Train Crew's Ampharos.png Ampharos

Ampharos był używany przez załogę do zasilania pociągu. Został skradziony przez Zespół R z Pikachu, Piplupem i Happiny, jednak był w drodze powrotnej do grupy pod koniec odcinka.

Ampharos zna: Elektrowstrząs, Promień Sygnału i Gromo Cios.

Debiut Zaskakująca kolej wydarzeń

jjjjjZ

Zdjęcia

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki