FANDOM

EP599 Ampharos Train Crew

Ampharos i maszynista pociągu.

Załoga pociągu Ampharosa składa się z jednego konduktora, jednego maszynisty oraz Ampharosa. Wszyscy razem pojawili się w odcinku Zaskakująca kolej wydarzeń.

Historia

Załoga odpowiedzialna jest za pociąg, który zasilany jest wyłącznie przez Ampharosa i biegnie od miasta Snowpoint do Jeziora Ostrości w regionie Sinnoh. Do obowiązków pracowników należy prowadzenie pojazdu, komunikacja z centrum dowodzenia, informowanie pasażerów w przypadku awarii i kontrola pociągu. Kiedy pociąg spowalnia z powodu małej mocy, maszynista każe Ampharosowi użyć Pioruna to naładowania pojazdu.

W trakcie trwania odcinka załoga pociągu została zmuszona do zatrzymania pojazdu, widząc znak informujący o niebezpieczeństwie. Pan Ciacho i konduktor postanowili to sprawdzić, podczas gdy wszyscy pozostali czekali na zewnątrz pociągu i jedli zestawy obiadowe. Po jakimś czasie pojawił się Zespół R, porywając Pokémony Asha, Dawn i Brocka, jak również Ampharosa należącego do załogi pociągu. Wszystkim udało się uciec z wyjątkiem Pikachu Asha, Piplupa Dawn, Happiny Brocka i Ampharosa. Ostatecznie również im udało się uciec, kiedy balon Zespołu R rozbił się, po czym zjednoczyli się ze swoimi trenerami.

Pokémony

Przy sobie

Ampharos
EP599 Train Crew Ampharos
Ampharos jest używany przez załogę pociągu do zasilania pojazdu. Został skradziony przez Zespół R, razem z Pikachu Asha, Piplupem Dawn i Happiny Brocka, jednak ostatecznie udało im się uciec i zjednoczyć ze swoimi trenerami.

Znane ruchy Ampharosa to: Piorun, Promień Sygnału i Gromocios.

Debiut Zaskakująca kolej wydarzeń

Aktorzy głosowi

Japonia: 小西克幸 Katsuyuki Konishi (konduktor)
石塚運昇 Unshō Ishizuka (maszynista)
Stany Zjednoczone: Marc Thompson (konduktor)
Darren Dunstan (maszynista)
Polska: Krzysztof Szczerbiński (konduktor)
Karol Wróblewski (maszynista)