Fandom

Pokémon Wiki

Z-Ring

3207stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sun Moon Z-Ring.png

Artwork Pierścienia-Z

Pierścień-Z (jap.: Zリング Z-Ring) to bransoletka, która pozwala Trenereowi i jego Pokémonowi zebrać Moc-Z, niezbędną do wykonywania Ruchów-Z. Jest wykonana z rafinowanych Błyszczących Kamieni. Pierścień-Z jest noszony na lewym nadgarstku trenera i ma szczelinę w środku, by użytkownik mógł wstawić tam Kryształ-Z

W grach

Bag Z-Ring Sprite.png Gracz otrzymuje błyszczący kamień od Tapu Koko w uznaniu ich męstwa podczas ochrony Nebby przed grupą dzikich Spearowów. Po otrzymaniu swojego Startera, Hala rozpoznaje kamień, i zdaje sobie sprawę, że gracz został uznany przez strażnika Wyspy Melemele i oferował mu ją, by go udoskonalił. Gracz otrzymuje gotowy produkt, Pierścień-Z, po zakończeniu uroczystej bitwy z Hau. Jako gracz, przechodzimy przez wyzwania wysp i otrzymujemy Kryształy-Z do pierścienia od Kapitanów Prób i Kahunów Wysp.

Będąc częścią obrzędów przejścia w Aloli, Pierścienie=Z są znacznie bardziej rozpowszechnione w stosunku do Kamieni Kluczy w Kalos i Hoenn. Wszyscy Kahunowie, będący członkami Elitarnej Czwórki Aloli i większość kapitanów używają Pierścieni-Z w walce z graczem. Inne kluczowe postacie, takie jak profesor Kukui, Hau i Gladion, mają, lub uzyskują Pierścień-Z podczas fabuły. Gracz będzie walczyć nawet od czasu do czasu z innymi Trenerami, którzy będą korzystali z Pierścieni-Z, zwykle po pokonaniu wszystkich innych trenerów w ich danym obszarze.

Po uzyskaniu tytułu Championa, Sina i Dexio dadzą graczowi Kamień Klucz, który gracz będzie mógł dołączyć do swojego Pierścienia-Z po pokonaniu Dexio w Starożytnej Ścieżce Poni, pozwalający mu Mega Ewoluować swoje Pokémony.

W przeciwieństwie do tradycji, gracz nie musi wyposażać swojego Pierścienia-Z w konkretny Kryształ-Z. Gracz może użyć dowolnego Ruchu-Z, tak długo, jeśli ich Pokémon trzyma odpowiedni Kryształ-Z oraz posiada odpowiedni atak.

Opis

Gry Opis
SM Tajemniczy pierścień, który umożliwia Pokémonowo używać Mocy-Z. Wymaga to zarówno siły woli, jak i fizycznej siły trenera, który ją nosi.

W anime

Z-Ring anime.png

Pierścień-Z Asha

W Alola to New Adventure!, zaobserwowano, że Kiawe posiada Pierścień-Z, którego używał wraz z załączonym Firiumem Z i Turtonatorem, który pokonał Pokémony Zespołu Skull za pomocą Zajazdu Inferno. Tej nocy, Ash otrzymał również Pierścień-Z od Tapu Koko, wyposażony w Electrium Z.

Zobacz też

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki