Fandom

Pokémon Wiki

Yveltal

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
716MS.png Xerneas
Pokémon
Zygarde 718MS.png
#717
Generacja VI
Yveltal
イベルタル Yveltal
717MS.png
Yveltal.png

Pokémon Destrukcji
Typy
MrokLot
Zdolności
Mroczna Aura
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
203.0 kg 5.8 m
Statystyki
HP
126
Atak
131
Obrona
95
Sp. Atak
131
Sp. Obrona
98
Szybkość
99
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08.png Plik:F717.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Yveltal

Yveltal (jap. イベルタル Yveltal) - Pokémon legenda typu mrocznego i latającego. Nie ewoluuje. Yveltal jest jednym z pięciu najszybciej ujawnionych Pokémonów swojej generacji; jego istnienie zostało podane do wiadomości publicznej 8 Stycznia 2013 roku, podczas emisji segmentu Pokémon Direct. Maskotka wersji Y. Jego odpowiednikiem w wersji X jest Xerneas.

Fizjologia

Yveltal to wielki czarno-czerwony Pokémon. Skrzydła i ogon Yveltala są takie same, od środka są czerwone z czarnym wzorem przypominającym żyły; od zewnątrz skrzydła są czarne z białymi plamami w kształcie diamentów. Skrzydła mają po pięć charakterystycznych, zakrzywionych czarnych pazurów. Skrzydła wyglądają jak litera Y. Ciało ma czerwone z czarnymi wzorami w kształcie żył, podobnie jak skrzydła. Wokół głowy ma długie szare futro. Na głowie ma czarne rogi. Jego oczy są turkusowe z białymi źrenicami. Yveltal ma podobne do ptaka nogi z ostrymi szponami. Posiada moc absorpcji siły życiowej Pokémonów. Kiedy zbierze życiową energię z każdej żyjącej istoty, zamienia się w kokon na 1000 lat.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki