Fandom

Pokémon Wiki

Yuzo

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Yuzo.png
Yuzo (jap. ユウゾウ Yūzō, ang. Yuzo) — jeden z asystentów profesora Rowana.

Historia

Yuzo pierwszy raz pojawił się w odcinku Pierwsza podróż. Dbał o Pokémony w laboratorium podczas nieobecności Rowana, kiedy wybuchła walka pomiędzy Piplupem i Chimcharem. Wszystko stało się bardziej chaotyczne po tym, jak Staraptor został przypadkowo zaatakowany i zaczął używać Podmuchu Wiatru wewnątrz laboratorium. Yuzo zaczął się martwić o to, co powie profesor Rowan. Miał zamiar spróbować oczyścić laboratorium, ale Rowan powrócił z nową trenerką.

Yuzo pojawia się ponownie w odcinku Letnia szkoła już nas woła jako jeden z nauczycieli w Letniej Akademii Pokémon profesora Rowana.

Jego ostatni występ nastąpił w EE10, gdzie był widziany poza laboratorium profesora Rowana, gdzie badał Shinxa. Był też widoczny podczas pożegnania z Dawn na jej drodze do Hoenn.

Wiadomo, że jego pierwszym złapanym Pokémonem był Starly, a jego siostry Bidoof.

Pokémony

Status nieznany

396 mini.png Starly
Starly Yuzo nigdy nie pojawił się, ale został wspomniany. Nie wiadomo, czy wciąż go ma, czy nie. Kiedy asystenci profesora Rowana badali Starly'ego i Staraptora, Yuzo powiedział, że był wielkim fanem Starly i był to pierwszy Pokémon, którego złapał w swojej podróży, a drugi asystent powiedział, że jego pierwszym Pokémonem był Bidoof.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 小西克幸 Katsuyuki Konishi
Stany Zjednoczone Rich McNanna
Polska Janusz Zadura

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki