FANDOM

Yuzo to jeden z asystentów profesora Rowana, pojawiający się po raz pierwszy w odcinku Pierwsza podróż!.

Historia

Yuzo pierwszy raz pojawił się w odcinku Pierwsza podróż. Dbał o Pokémony w laboratorium podczas nieobecności Rowana, kiedy wybuchła walka pomiędzy Piplupem i Chimcharem. Wszystko stało się bardziej chaotyczne po tym, jak Staraptor został przypadkowo zaatakowany i zaczął używać Cyklonu wewnątrz budynku. Yuzo zaczął się martwić o to, co powie profesor Rowan. Miał zamiar spróbować zrobić porządek w laboratorium, ale nie zdążył, gdyż Rowan powrócił z nową trenerką.

Yuzo pojawił się ponownie w odcinku Letnia szkoła już nas woła jako jeden z nauczycieli w Letniej Szkole Pokémonów profesora Rowana.

Ostatni raz pojawił się w SS024, gdzie był widziany poza laboratorium profesora Rowana, gdzie badał Shinxa. Był też widoczny podczas pożegnania z Dawn, która postanowiła rozpocząć nową podróż w Hoenn.

Wiadomo, że pierwszym Pokémonem złapanym przez Yuzo był Starly, podczas gdy jego siostra jako pierwszego Pokémona złapała Bidoofa.

Pokémony

Status nieznany

Starly
Starly Yuzo nigdy nie pojawił się, ale został wspomniany. Nie wiadomo, czy wciąż go ma, czy nie. Kiedy asystenci profesora Rowana badali Starly'ego i Staraptora, Yuzo powiedział, że był wielkim fanem Starly'ego i był to pierwszy Pokémon, którego złapał w swojej podróży.
Debiut Pierwsza podróż!

Aktorzy głosowi

Japonia: 小西克幸 Katsuyuki Konishi
Stany Zjednoczone: Rich McNanna
Polska: Krzysztof Cybiński (EP470)
Janusz Zadura (EP557-EP560)
Karol Wróblewski (EP580-EP620)