Fandom

Pokémon Wiki

Yanmega Jessie

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Yanmega Jessie
ムサシのメガヤンマ Musashi's Megayanma
Jessie Yanmega.png
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Przyspieszenie
Trenerzy Jessie
Miejsce złapania W pobliżu Trasy 213
Obecna lokalizacja Baza Zespołu R
Historia
Debiut Złodziej, który ciągle kradł
Złapany w Złodziej, który ciągle kradł
Ewoluuje w Złodziej, który ciągle kradł
193MS.png469MS.png
Spędził niecały odcinek jako Yanma.

Yanmega Jessie była pierwszym Pokémonem złapanym przez Jessie z Zespołu R w czasie jej podróży po Sinnoh.

Historia

Plik:Jessie Yanma.png
Jessie złapała Yanmegę jako Yanmę w odcinku Złodziej, który ciągle kradł, po tym jak Tyler walczył i osłabił ją. Po złapaniu, Yanma została wysłana do Giovanniego, jednak natychmiast powróciła po przeanalizowaniu, ponieważ nie była wystarczająco dobra, a także na fakt, że Zespół R miał już mnóstwo Yanm. Jessie podjęła wówczas decyzję o trenowaniu Yanmy bez wiedzy, że Yanma znała Starożytną Moc. Jessie wysłała ją do walki, która zakończyła się szybką zmianą w Yanmegę.

Była często wykorzystywana przez Jessie, czasami zastępując Sevipera. Do tej pory wykazała się być silną wojowniczką, ponieważ pokonała Elektrowstrząs Pikachu Asha Bombą Dźwięku, jak widać w odcinku Zespół R wraca do korzeni!.

Plik:Jessie Yanmega Speed Boost.png

Yanmega debiutuje w Pokazach w odcinku Starcie dwóch pokoleń!, gdzie została użyta w rundzie apelowej Pokazów Celestic. Niemniej jednak, nie udało się Jessie przejść do następnej rundy.

W odcinku Z tarczą czy na tarczy?, Jessie używała Yanmegę w Pokazach Majolica, gdzie zdobyła drugą wstążkę. W odcinku Niestraszny nam żaden Gabite, Jessie używała Yanmegę w Pokazach Chocovine, gdzie przeszła całą rundę apelową z olśniewającą wydajnością, jednocześnie ukazując swoją zdolność.

W odcinku Kto pierwszy, ten lepszy, James pożyczył Yanmegę w celu konkurowania w zawodach PokéRingo. Jessie niechętnie dała ją Jamesowi, tak jak Dustox. Podobnie jak wcześniej, Jamesowi nie udało się wygrać z Yanmegą.

Plik:Musarina.png

W odcinku Księżniczka Dawn!, Yanmega była wykorzystywana w rundzie apelowej Pokazów Arrowroot, gdzie stworzyła znakomitą wydajność ze Starożytną Mocą.

Była również stosowana w Wielkim Festiwalu Sinnoh, gdzie pomagała Jessie dotrzeć do półfinału.

Po tym jak trio Zespołu R skończyło podróżować po Sinnoh, Jessie została zmuszona do zostawienia Yanmegi w siedzibie Zespołu R, ponieważ nie jest to Pokémon z Unova i przyciągałby niechcianą uwagę na trio.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Ruchy improwizowane

  • Plik:File-Haze SonicBoom combination.png
    Kombinacja Ciemnej Mgły i Bomby Dźwięku - po raz pierwszy tą kombinację zastosowano w odcinku Wielki bis!, Seviper używa Ciemnej Mgły, a następnie Yanmega używa Bomby Dźwięku, która porusza się ze smugami dymu.
  • Trujący-Srebrny Wiatr - po raz pierwszy tą kombinację zastosowano w odcinku Wielki bis!, Yanmega bierze Sevipera w powietrze. Seviper następnie trzyma swój Trujący Ogon ku niebu, a Yanmega używa Srebrnego Wiatru na ogon, co powoduje powstawanie fioletowych smug przypominających pociski.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki