Fandom

Pokémon Wiki

Yamask Jamesa

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Yamask Jamesa
コジロウのデスマス Kojirō's Desumasu
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy James
Miejsce złapania Miasto Castelia
Obecna lokalizacja Baza Zespołu R
Historia
Debiut Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Yamask Jamesa to pierwszy Pokémon, którego James złapał w Unovie.

Historia

Plik:FileJames and Yamask.png

Podczas gdy Ash walczył w sali z Burghem, James, Jessie i Meowth byli w magazynie na porcie miasta Castelia. Mieli otrzymać raport od osobistej sekretarki Giovanniego, która stwierdziła, że od tego czasu może robić co tylko chcą. Po tym z powrotem wracają do oryginalnych mundurów z wielkim entuzjazmem i wrócili do głównego celu, aby uchwycić Pikachu i dać go Giovanniemu. W tym momencie pojawił się przed Zespołem R Yamask i Jessie chciała złapać go za pomocą Woobata do wzmocnienia zespołu, ale James natychmiast uświadomił sobie, że był głodny i zaproponował Pokémonowi żywność. Po zaspokojeniu apetytu Yamaska, James zaprasza go do przyłączenia się do zespołu. Yamask akceptuje zaproszenie i wchodzi do Poké Balla jako pierwszy przyjaciel Jamesa w Unova.

W odcinku Upiorna posiadłość Litwicków!, Yamask zaprzyjaźnia się z grupą Litwicków w willi, gdzie Zespół R miał bazę. Jednakże, został porwany przez Pokémony, by zwabić Jamesa i Jessie w pułapkę. W końcu, Yamask z Woobatem Jessie, Oshawottem i Pikachu Asha oraz z Dwebble'em Cilana pokonują Litwicki i ich lidera Lampenta.

W odcinku Droga Smoczej Mistrzyni!, Yamask walczył w parze z Woobatem Jessie przeciwko Druddigonowi Emmy i okazał się być bardzo silnym Pokémonem. Wykorzystał również pierwszy raz Cień Nocy i prawie pokonał Druddigona, ale zemdlał po uderzeniu potężnym Drako Meteorem.

W odcinku Złapać Roggenrolę!, był używany do walki z Ashem i przyjaciółmi wraz z Woobatem Jessie, jednak został pokonany przez Żar Tepiga, Elektro Kulę Pikachu i Błysko Działo wielu Roggenrol.

Osobowość i cechy

Plik:James Yamask shield.png
Podobnie jak wiele Pokémonów Jamesa przed nim, Yamask jest bardzo przyjazny i ma świetne relacje ze swoim trenerem. Jest to bardzo wdzięczny Pokémon, jak pokazano, kiedy chętnie wszedł do Balla Jamesa, gdy ten dał mu trochę jedzenia. Ponadto, w odróżnieniu od większości innych Pokémonów Jamesa, takich jak jego Victreebel, Cacnea i Carnivine, Yamask nie pokazuje jakieś specjalnych uczuć do niego, gdy wychodzi z Poké Balla.

Jak widać w odcinku Znawca wędkarstwa i rybny pojedynek!, może korzystać z jego maski ​​do odpierania ataków podobnie jak Oshawott Asha używa muszli. Może również, podobnie jak Seviper Jessie przed nim, używać Ciemnej Mgły do stworzenia chmury dymu, aby umożliwić szybką ucieczkę Zespołowi R.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki