Fandom

Pokémon Wiki

Yamask

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Pokémon Yamask to Pokémon typu duch. Ewoluuje w Cofagrigusa.

Biologia

Fizjologia

Plik:Yamask mask.png
Yamask jest cieniopodobnym Pokémonem noszący prosto zaprojektowaną kamienną twarz, która pochodzi z czasu bycia człowiekiem, raczej jest podobna do tej na czole Cofagrigusa. Ma dwie cieniste, wąso-podobne ręce i duże, czerwone oczy.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Ze względu na bycie człowiekiem dawno temu, ma wspomnienia z bycia człowiekiem. Jeśli ktoś nosi maskę, którą nosi Yamask, stanie się opętany przez niego.

Zachowanie

Yamaski są znane z bycia kiedyś ludźmi i jak zwykle posiadają wspomnienia ze swojego przeszłego życia. Każdy Yamask nosi maskę przedstawiającą niegdyś ich twarz. Czasami może się wydarzyć, że ta maska patrzy i płacze, najwyraźniej z tęsknoty.

Siedlisko

Yamaski przemierzają ruiny starożytnych cywilizacji.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Yamask nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Yamask miał swój debiut w odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene!, gdzie wywoływał spustoszenie w Muzeum Nacrene, ponieważ jego maska została umieszczona na wystawie, po tym jak przypadkowo ją upuścił podczas snu. W końcu Lenora, razem z Ashem, Iris, Cilanem i Hawesem zyskali zrozumienie i oddali mu maskę, a Yamask opuścił muzeum w spokoju.

Yamask Jamesa

Yamask pojawił się przed Zespołem R w odcinku Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!, gdzie James postanowił go złapać.

Występy drugorzędne

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW014 Yamask, Pokémon Duszek. To typ Pokémona Ducha, który snuje się po ruinach starożytnych cywilizacji.
BW037 Yamask, Pokémon Duszek. Yamask często wałęsa się po ruinach starożytnych cywilizacji.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki