FANDOM

Yoko to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Trawiasta menażeria.

Historia

Yoko jest asystentką Gardenii, w związku z czym zajmuje się salą treningową w Eternie podczas nieobecności liderki, zwykle kiedy ta poszukuje nowych Pokémonów typu trawiastego. Sędziuje również w walkach w siłowni. Jej partnerem jest Nuzleaf.

W odcinku Trawiaste Pokémony górą okazało się, że Yoko wysłała swojego Pokémona do Gardenii, aby dostarczył jej wiadomość wzywającą ją do powrotu do sali. Osobiście pojawiła się w odcinku Trawiasta menażeria, gdzie sędziowała w meczu pomiędzy Gardenią a Ashem.

Pokémony

Przy sobie

Nuzleaf
EP506 Yoko Nuzleaf
Niewiele wiadomo na temat Nuzleafa. Pojawił się po raz pierwszy, kiedy dostarczył Gardenii wiadomość zmuszającą ją do powrotu do sali. Później, w odcinku Trawiasta menażeria, był widoczny obok swojej trenerki, kopiując sygnały ręczne Yoko, która sędziowała w bitwie Asha i Gardenii. Pojawił się także w retrospekcji w EP517.
Debiut Trawiaste Pokémony górą

Aktorzy głosowi

Japonia: 早水リサ Risa Hayamizu
Stany Zjednoczone: Janice Cost
Polska: Katarzyna Pysiak

Ciekawostki

  • Yoko jest bardzo podobna do Kumiko Yamaguchi z serii Gokusen. Dodatkowo podkłada im głos ta sama japońska aktorka.
  • Jest to jedyna postać jednoodcinkowa, której Pokémon pojawił się we wcześniejszym odcinku.