FANDOM

Xurkitree (jap.デンジュモク Denjumoku) - Pokémon typu Elektro wprowadzony w generacji VII. Jest jedną z Ultra Bestii, znaną pod kryptonimem UB-03 Lighting.

Biologia

Ewolucja

Xurkitree nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Xurkitree
Xurkitree
elektryczny

Opisy w Pokédexie

Gra Wpis z Pokédexa
791MS Sun Jedna z tajemniczych form życia, znanych jako Ultra Bestie. Wedle świadków, z jego ciała emanują zadziwiające wstrząsy elektryczne.
792MS Moon Pojawiło się z Ultra Dziury. Najechało elektrownie, więc ludzi myślą że ładuje się elektrycznością.
800DMMS Ultra Sun Chociaż jest obcy temu światu i stanowi tutaj zagrożenie, jest to prawdopodobnie powszechny organizm w świecie, w którym normalnie żyje.
800DWMS Ultra Moon Zostały nazwane Ultra Bestiami. Niektóre z nich stoją nieruchomo jak drzewa, z rękami i nogami przyklejonymi do ziemi.

Lokalizacje

Ikona Gra Lokalizacja
791MS Sun Bujna Dżungla, Wzgórze Pomnika (tylko 2, w którymś z tych miejsc)
792MS Moon Bujna Dżungla, Wzgórze Pomnika (tylko 2, w którymś z tych miejsc)
800DMMS Ultra Sun Ultra Elektrownia
800DWMS Ultra Moon Ultra Elektrownia

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Xurkitree (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

  • Xurkitree oparty jest na humanoidalnej strukturze iskrzących przewodów elektrycznych i linii energetycznych, przypominającej drzewo.

Etymologia

  • Jego nazwa pochodzi od słów circuitry (zespół obwodów elektrycznych) i tree (drzewo).
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją wyrazów 電気 denki (elektryczność) lub 電磁 denji (elektromagnetyzm) oraz 樹木 jumoku (drzewo).

Przypisy