Fandom

Pokémon Wiki

Wyspy A-B-C

3142strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
A-B-C Islands.png

Wyspy A-B-C

Wyspy A-B-C (jap. イロハ諸島 Iroha shotō, ang. A-B-C Islands) — grupa wysp u wybrzeży regionu Hoenn, które pojawiają się w odcinku Ewolucyjna wojna.

Opis

Trenerzy, którzy żyją na wyspach, rywalizują ze sobą: jedna grupa uważa, że Huntaile są silniejsze, a inna grupa wierzy w to, że silniejsze są Gorebyssy. Częstym zjawiskiem są wyścigi Huntailów i Gorebyssów między wyspami.

Wyspa A

A Island.png

Wyspa A

Wyspa A jest główną wyspą, zamieszkiwaną przez różnych ludzi i Pokémony. Jest to jedyna wyspa, która ma Centrum Pokémon z nadajnikiem, a także szkołę prowadzoną przez Siostrę Joy, która wyjaśnia uczniom dwa możliwe sposoby, aby ewoluować Clamperla.

Kształt wyspy przypomina japońską literę イ.

Wyspa B

B Island.png

Wyspa B

Bardzo mało wiadomo o tej wyspie. Podobnie jak wyspę C, zamieszkują ją Clamperle.

Badania profesora Bircha wykazały, że woda z jaskiń tej wyspy zawiera liczne Głębinowe Łuski, które pozwalają Clamperlom ewoluować w Gorebyssy. Ta wyspa nie posiada Centrum Pokémon, ale ma nadajnik, który pozwala komunikować się z Siostrą Joy z wyspy A.

Kształt wyspy przypomina japońską literę ロ.

Wyspa C

C Island.png

Wyspa C

Bardzo mało wiadomo o tej wyspie. Podobnie jak wyspę B, zamieszkują ją Clamperle.

Badania profesora Bircha wykazały, że woda z jaskiń tej wyspy zawiera liczne Głębinowe Zęby, które pozwalają Clamperlom ewoluować w Huntaile. Ta wyspa nie posiada Centrum Pokémon, ale ma nadajnik, który pozwala komunikować się z Siostrą Joy z wyspy A.

Kształt wyspy przypomina japońską literę ハ.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki