Fandom

Pokémon Wiki

Wyspa Trovita

3207stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wyspa Trovita
250px
ユズ島 Yuzu Island
Informacje
Region Pomarańczowy Archipelag
Debiut Misty spotyka wielbiciela
Lider Rudy
Wyzwanie Testu ataku, bitwa 3-na-3
Odznaka Odznaka Żelaznej Muszli
250px
Lokalizacja wyspy na Pomarańczowym Archipelagu

Wyspa Trovita to mała wyspa u zachodnich wybrzeży Południowej Wyspy Mandarynkowej na Pomarańczowym Archipelagu. Trovita jest otoczona przez duże kamienie, które powstały miliony lat temu, kiedy wyspa wzrosła z oceanu. Odznaka Żelaznej Muszli odzwierciedla unikalne cechy wyspy. Nie jest również rzadkością pojawienie się wirów wokół wyspy.

Trovita jest domem dla trzeciego członka Załogi Pomarańczowej, Rudy'ego i jego siostry Mahri. Siłownia Trovita jest dużym stadionem.

Miejsca

Doki

Na początku na wyspie są stacje dokujące do rozładunku promów lub statków odwiedzających wyspę.

Rzeka Trovita

Rzeka ta przepływa przez wyspę na bok. Lider używa tej rzeki jako pierwszego wyzwania. Wyzywający płynie dół rzeki w łodzi, musząc zniszczyć wszystkie cele. Nie ma ograniczeń co do Pokémonów wykorzystywanych do niszczenia celów. Ostatecznie rzeka kończy się w Sali.

Sala Trovita

Osobny artykuł: Sala Trovita

Sala Trovita jest dość dużą siłownią, która przypomina posterunek policji. Wewnątrz głównych drzwi jest duża poczekalnia z recepcją, telefonem, przekąskami a także stół i ławki. Tutaj wyzywający mówi liderowi jakich typów Pokémonów będzie używać. Ze względu na przepisy siłowni, lider, Rudy, również muszą posiadać taki sam typ Pokémonów.

Lider mieszka w siłowni, więc jest także salon, kuchnia i jadalnia. Z tyłu jest obszar kształcenia, gdzie znajduje się sprzęt do ćwiczeń, gdzie Rudy trenuje swoje Pokémony.

Stadion Trovita

Stadion Trovita jest częścią siłowni i jest dużą formacją skalną po drugiej stronie wyspy. To tu wyzywający i lider walczą. Aby dostać się na stadion trzeba przejść przez jeden z dwóch mostów. Widzowie, którzy są z trenerem, mogą obserwować bitwę z góry w balonie. Jeśli wyzywający wygrywa, zdobywa Odznakę Żelaznej Muszli.

Pokémony widoczne na Wyspie Trovita

Pomarańczowy Archipelag
Plik:Mikan Gym prize.png Plik:Navel Gym prize.png Plik:Trovita Gym prize.png Plik:Kumquat Gym prize.png Plik:Pummelo Stadium prize.png
Zamieszkiwane

AscorbiaButwalZłotaHamlinKinnowKumquat Północna Wyspa MandarynkowaPołudniowa Wyspa MandarynkowaMikanMoroMurcottŚrodkaPummelo ShamoutiSłońcaTangeloTarrocoTrovitaWalencja

Opuszczone

KleopatryFairchildGrejpfrutowePinkanKorowa

Nienazwane

Wyspa Skamielin KabutoOpuszczona Wyspa (EP092) Opuszczona Wyspa (EP098)Opuszczona Wyspa (EP110) Opuszczona Wyspa (PK04)

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki