FANDOM

Wyspa Trovita to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana na zachodnim wybrzeżu Południowej Wyspy Mandarynek.

Opis

Trovita jest otoczona przez duże kamienne kolumny, które powstały miliony lat temu, kiedy wyspa wynurzyła się z oceanu. Odznaka Żelaznej Muszli odzwierciedla unikalne cechy tej wyspy. Wokół Trovity często pojawiają się wiry wodne.

Wyspa Trovita jest domem trzeciego członka Drużyny Pomarańczowej, Rudy'ego, oraz jego siostry, Mahri. Sala Trovita jest dużym stadionem.

Wyspa Trovita pojawia się w odcinku Misty spotyka wielbiciela.

Miejsca na wyspie

Doki
Na wyspie znajdują się doki, w których cumują statki, promy i inne łodzie odwiedzające wyspę.
Rzeka Trovita
Przez wyspę przepływa rzeka, której lider używa jako miejsca pierwszego wyzwania dla trenerów chcących zdobyć jego odznakę. Wyzywający musi płynąć łodzią w dół rzeki, niszcząc wszystkie cele, jakie napotka na swojej drodze. Nie ma ograniczeń co do ilości Pokémonów wykorzystywanych do niszczenia celów. Rzeka kończy się przy sali.
Sala Trovita
Sala Trovita jest dość dużym budynkiem, który przypomina posterunek policji. Wewnątrz znajduje się duża poczekalnia z recepcją, telefonem, automatami z przekąskami i napojami, a także stół i ławki. Tutaj wyzywający mówi liderowi o tym, jakich typów Pokémonów będzie używać podczas bitwy z nim. Przepisy sali głoszą bowiem, że lider musi walczyć Pokémonami tych samych typów, co przeciwnik.
W sali mieszka lider, więc znajdują się tu także salon, kuchnia i jadalnia. Mieści się tutaj także siłownia z licznymi sprzętami do ćwiczeń, gdzie Rudy trenuje swoje Pokémony.
Częścią sali jest także stadion będący dużą formacją skalną po drugiej stronie wyspy. To tu wyzywający i lider walczą ze sobą w bitwie 3-na-3. Aby dostać się na stadion, trzeba przejść przez jeden z dwóch mostów. Osoby, którzy towarzyszą trenerowi, mogą obserwować bitwę z góry, lecąc balonem. Jeśli wyzywający wygra, zdobędzie Odznakę Żelaznej Muszli.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Trovita:

Zobacz też