FANDOM

018MS Ten artykuł nie posiada oficjalnej polskiej nazwy.
Wykorzystywana nazwa jest tylko fanowskim tłumaczeniem z języka angielskiego.

Wyspa Tarroco[1] to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego północnej części.

Opis

Wyspa Tarroco to duża wyspa, na której i w pobliżu której obowiązuje zakaz łapania Pokémonów. Wiele domów tutaj zlokalizowanych jest podobnych w konstrukcji do tych z Południowej Wyspy Mandarynek, ale wydają się być nowsze. Sierżant Jenny patroluje ulice Tarroco.

Ponieważ wyspa objęta jest zakazem łapania Pokémonów, jest to bardzo częste miejsce wizyt piratów, którzy przybywają tu i porywają żyjące tutaj Pokémony.

Wyspa Tarroco pojawia się w odcinku Wiwat Lapras.

Miejsca na wyspie

Centrum Pokémonów
Centrum Pokémonów znajduje się na skraju wyspy Tarroco. Wygląda jak duży kościół z Poké Ballem na głównej wieży. Chociaż wydaje się dość dużym budynkiem, główny hol jest bardzo mały, gdyż posiada tylko recepcję i jeden telefon. Znajduje się tu również sala, w której ranne Pokémony mogą powrócić do zdrowia.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Tarroco:

Ciekawostki

  • Angielska nazwa wyspy jest nawiązaniem do tarocco, krwistej pomarańczy, podczas gdy nazwa japońska pochodzi od innego określenia na pomelo.

Zobacz też

Przypisy

  1. Nazwa tej wyspy nie została wspomniana w odcinku ani w jego polskiej wersji dubbingowej, dlatego została zachowana jej angielska nazwa lub stosowana jest nazwa polska w nieoficjalnym tłumaczeniu.