FANDOM

Wyspa Tangelo to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego południowo-zachodniej części.

Opis

Wyspa Tangelo jest początkowym punktem dla wielu młodych trenerów, którzy chcą wziąć udział w Lidze Pomarańczowej.

Tangelo jest bardzo dużą wyspą z dużym miastem i budynkami. Jest bardzo popularna wśród turystów. Tutaj znajduje się Park Pokémon, "pierwszy na świecie park tematyczny Pokémon". Na wyspie znajduje się też ogromny port, w którym dokują statki wycieczkowe.

Ash, Misty i Pikachu odwiedzili wyspę w odcinku Zagubiony Lapras, gdy ich sterowiec rozbił się w Parku Pokémon. Później spotkali tutaj Tracey'ego. Tutaj również Ash złapał swojego Laprasa, który stanowił jego główne źródło transportu po całym archipelagu.

Miejsca na wyspie

Park Pokémon
Park Pokémon jest główną atrakcją na Tangelo. Jest to duży las, po którym turyści mogą chodzić i robić zdjęcia. Tutaj rozbił się sterowiec Asha i Misty. Nie wiadomo, czy wrak sterowca nadal się tu znajduje.
Centrum Pokémonów
Centrum Pokémonów na Tangelo znajduje się na wzgórzu. Wygląda jak domek z dużym "P" nad wejściem. Na zewnątrz znajduje się sporej wielkości basen dla wodnych Pokémonów. Wewnątrz wisi plakat Ligi Pomarańczowej. Centrum prowadzi siostra Joy.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Tangelo:

Zobacz też