Fandom

Pokémon Wiki

Wyspa Shamouti

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wyspa Shamouti
250px
アーシア島 Earthia Island
Informacje
Region Pomarańczowy Archipelag
Debiut Uwierz w Swoją Siłę
250px
Lokalizacja wyspy na Pomarańczowym Archipelagu

Wyspa Shamouti znajduje się na Pomarańczowym Archipelagu. Jak pokazano w drugim filmie, Shamouti i wyspy otaczające, Ognista Wyspa, Lodowa Wyspa i Świetlista Wyspa, są podłączone do równowagi w przyrodzie przez legendarne Pokémony Moltresa, Articuno, Zapdosa i mediatora Lugię.

Shamouti wydaje się być centrum kulturalnym Pomarańczowego Archipelagu ze względu na swoje wakacyjne wyspy. Jednym z takich wakacji jest coroczny Festiwal Legend. Przez wieki mieszkańcy wykonywali uroczystości ku czci Wybranego, który oswoi Legendarne Ptaki. Mieszkańcy ubierają się w tradycyjny strój, najwyraźniej ze względów historycznych.

Według profesora Oaka, starożytne pisma z różnych kultur biorą nazwę wokół tego regionu jako źródło wszystkich wód światła i może życia.

Miejsca

Miasto

Plik:Shamouti Town.png
Miasto jest głównym punktem corocznych uroczystości na Shamouti na cześć Wybrańca, który ma przynieść harmonię w walce z Legendarnymi Ptakami. Jest to stosunkowo nowoczesne miasto, jednak zachowuje swoją tradycję, z totemem w centrum miasta. Podczas festiwalu, duży bazar jest skonfigurowany, gdzie można kupić pamiątki na tę okazję.

Dom festiwalowy

Dom festiwalowy jest dużym barakiem tiki, gdzie bankiet jest ustawiony na cześć Wybrańca. Każdego roku, dana osoba jest wybrana z tłumu, by zagrać rolę Wybrańca. Na koniec festiwalu, dziewczyna gra piosenki, a festiwal kończy się aż do kolejnego roku.

Sanktuarium

Duża świątynia znajduje się na południowej skale Shamouti, z widokiem na Ognistą, Lodową i Świetlistą Wyspę. Kamienne budowle są ustawione wokół ołtarza, w którym znajdują się skarby i kemia rośnie wokół. Mówiący Slowking pojawia się tutaj.

Ognista Wyspa

Plik:Fire Lightning and Ice Islands.png
Ognista Wyspa jest jedną z czterech wysp, które tworzą najbliższą okolicę i jest domem dla legendarnego Moltresa. Świecąca kula z Ognistej Wyspy znajduje się w małym ołtarzu, który wychodzi na kraterze wulkanu.

Lodowa Wyspa

Środkowa z trzech wysp elementarnych, Lodowa Wyspa jest najwyższa i rozciąga się daleko w chmurach. Jest ciągle w śniegu, mimo że jest w obszarze tropikalnym. Wynika to z obecności Articuno, który utrzymuje niską temperaturę. W głębi jaskini, znajduje się ołtarz, podobnie jak na pozostałych dwóch wyspach, trzymając świecącą kulę Lodowej Wyspy.

Świetlista Wyspa

Trzecia z trzech wysp żywiołów, Świetlista Wyspa jest domem dla legendarnego Zapdosa, który przemierza wyspę. Świecąca kula Świetlistej Wyspy dawniej znajdowała się w ołtarzu, ale została zniszczona przez statek Lawrence'a III, kiedy awaryjnie lądował.

Pokémony widoczne na Wyspie Shamouti

Butterfree Shamouti.pngButterfree 150pxSeel 150pxShellder 150pxSeaking
150pxSlowking 150pxLugia

Pokémony widoczne na Ognistej Wyspie

200pxMoltres

Pokémony widoczne na Lodowej Wyspie

Articuno Shamouti.pngArticuno

Pokémony widoczne na Świetlistej Wyspie

200pxZapdos

Pomarańczowy Archipelag
Plik:Mikan Gym prize.png Plik:Navel Gym prize.png Plik:Trovita Gym prize.png Plik:Kumquat Gym prize.png Plik:Pummelo Stadium prize.png
Zamieszkiwane

AscorbiaButwalZłotaHamlinKinnowKumquat Północna Wyspa MandarynkowaPołudniowa Wyspa MandarynkowaMikanMoroMurcottŚrodkaPummelo ShamoutiSłońcaTangeloTarrocoTrovitaWalencja

Opuszczone

KleopatryFairchildGrejpfrutowePinkanKorowa

Nienazwane

Wyspa Skamielin KabutoOpuszczona Wyspa (EP092) Opuszczona Wyspa (EP098)Opuszczona Wyspa (EP110) Opuszczona Wyspa (PK04)

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki