Fandom

Pokémon Wiki

Wyspa Pummelo

3200stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wyspa Pummelo
250px
カンキツ島 Kankitsu Island
Informacje
Region Pomarańczowy Archipelag
Debiut Witaj, Pummelo
Mistrz Drake
Wyzwanie Pełna bitwa
Nagroda Trofeum Zwycięzcy
250px
Lokalizacja wyspy na Pomarańczowym Archipelagu

Wyspa Pummelo to tropikalna wyspa w północnym końcu Pomarańczowego Archipelagu. Jest to ostateczny cel dla trenerów Pokémon, którzy chcą uczestniczyć w Pomarańczowej Lidze. Przy wjeździe na wyspę, można zobaczyć Stadion Pummelo na szczycie wyspy.

Każdy trener, który pokona Głównego Lidera z Pomarańczowej Załogi na Stadionie Pummelo, staje się mistrzem w Lidze Pomarańczowej i zostaje uhonorowany na zawsze w Pałacu Zwycięstwa. Dragonite działa jako strażnik Pummelo.

Miejsca

Dom weryfikacyjny

To tu trenerzy Pokémon, którzy chcą uczestniczyć w Lidze Pomarańczowej, weryfikują swoje odznaki i są upoważnione do przebywania trenera. Jest recepcja, komputer i skaner, by sprawdzić, czy odznaki są prawdziwe. Na prawo jest posąg Dragonite'a. Można tutaj również uzyskać informacje na temat ligi.

Stadion Pummelo

Osobny artykuł: Stadion Pummelo

Główny stadion, gdzie trener, który zebrał wszystkie cztery odznaki, walczy z Głównym Liderem, Drake'iem. Jest to duży stadion. Trener i Główny Lider walczą w pełnej bitwie. Scenę można zmienić na skalisty obszar z basenem w środku lub piaszczysty.

Podczas bitwy, Główny Lider nie może zmienić Pokémona, a gdy trzy Pokémony trenera zostaną pokonane, następuje zmiana pola. Jeśli wyzywający wygra, będzie koronowany na Mistrza Ligi Pomarańczowej.

Pałac Zwycięstwa

Osobny artykuł: Pałac Zwycięstwa

Pałac Zwycięstwa, znany także jako Hala Sławy Ligi Pomarańczowej, jest miejscem, gdzie trenerzy, którzy otrzymali trofeum Ligi Pomarańczowej, są udokumentowani zdjęciami swoimi i Pokémonów, a także swoimi odciskami ręki i śladami Pokémonów. Pałac Zwycięstwa jest zielonym budynkiem w kształcie kopuły, który jest obok Stadionu Pummelo. Kiedy wchodzi do budynku, są dwa posągi Dragonite'a po obu stronach drzwi. Po przejściu przez korytarz, znajduje się duży okręg z wszystkimi trenerami i zdjęciami Pokémonów.

Centrum Pokémon

Na Pummelo jest bardzo duże Centrum Pokémon, które wygląda jak duża stacja TV z dużą anteną na dachu i dużym "P" nad drzwiami. Posiada duży hol z wystarczająco dużą ilością miejsca, a po stronie są cztery stoiska z telefonami i urządzeniami transportowymi. Z tyłu jest poczekalnia, gdzie Pokémony dochodzą do uzdrowienia. Na drugim piętrze jest balkon, na którym trenerzy mogą wyjrzeć przez duże okna. Jest prowadzony przez Siostrę Joy i jej Chansey.

Pokémony widoczne na Wyspie Pummelo

Pomarańczowy Archipelag
Plik:Mikan Gym prize.png Plik:Navel Gym prize.png Plik:Trovita Gym prize.png Plik:Kumquat Gym prize.png Plik:Pummelo Stadium prize.png
Zamieszkiwane

AscorbiaButwalZłotaHamlinKinnowKumquat Północna Wyspa MandarynkowaPołudniowa Wyspa MandarynkowaMikanMoroMurcottŚrodkaPummelo ShamoutiSłońcaTangeloTarrocoTrovitaWalencja

Opuszczone

KleopatryFairchildGrejpfrutowePinkanKorowa

Nienazwane

Wyspa Skamielin KabutoOpuszczona Wyspa (EP092) Opuszczona Wyspa (EP098)Opuszczona Wyspa (EP110) Opuszczona Wyspa (PK04)

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki