FANDOM

Wyspa Pummelo to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego północno-zachodniej części.

Opis

Wyspa Pummelo jest tropikalną wyspą, będącą ostatecznym celem podróży dla trenerów Pokémonów, którzy chcą uczestniczyć w Lidze Pomarańczowej. Strażnikiem wyspy jest Dragonite.

Każdy trener, który pokona Najwyższego Lidera Sali Drużyny Pomarańczowej na stadionie Pummelo, staje się mistrzem Ligi Pomarańczowej i zostaje na zawsze honorowany w Pałacu Zwycięstwa.

Wyspa Pummelo pojawia się w odcinkach Witaj, Pummelo i Wejście Dragonite'a.

Miejsca na wyspie

Dom weryfikacyjny
To tu trenerzy, którzy chcą uczestniczyć w Lidze Pomarańczowej, weryfikują swoje odznaki i zyskują pozwolenie na uczestnictwo w niej. Znajdują się tutaj recepcja, komputer i skaner, za pomocą którego sprawdzana jest oryginalność odznak. W środku, po prawej stronie, stoi posąg Dragonite'a. Można tutaj również uzyskać informacje na temat ligi.
Stadion Pummelo
Stadion Pummelo to duży stadion zlokalizowany na wyspie, gdzie trener, który zebrał wszystkie cztery odznaki, ma możliwość stoczenia pełniej walki z Drakiem, Najwyższym Liderem Sali Drużyny Pomarańczowej. Budynek jest otoczony licznymi posągami przedstawiającymi Dragonite'a. Tutejsze pole bitwy może zmienić się na kamienne pole z basenem w środku oraz piaszczyste pole przypominające pustynię.
Podczas bitwy Najwyższy Lider Sali Drużyny Pomarańczowej nie może zmienić Pokémona, a gdy trzy Pokémony jednej ze stron zostaną pokonane, następuje zmiana pola bitwy. Jeśli wyzywający wygra, zostaje ogłoszony mistrzem Ligi Pomarańczowej.
Pałac Zwycięstwa
Pałac Zwycięstwa, znany także jako Pałac Sławy Pomarańczowej Ligi, jest miejscem, gdzie trenerzy, którzy otrzymali trofeum Ligi Pomarańczowej, zostają uhonorowani zdjęciami siebie i swoich Pokémonów, a także odciskami dłoni, także swoich i swoich Pokémonów. Pałac Zwycięstwa jest zielonym budynkiem z dachem w kształcie kopuły, znajdującym się obok stadionu Pummelo. Przed wejściem do środka stoją dwa posągi przedstawiające Dragonite'a.
Centrum Pokémonów
Centrum Pokémonów na Pummelo jest bardzo duże i przypomina z wyglądu budynek stacji telewizyjnej z dużą anteną na dachu i dużym "P" nad drzwiami. Posiada ogromny hol, a także stoiska z telefonami i urządzeniami transportującymi Pokémony. Z tyłu mieści się pomieszczenie, gdzie ranne Pokémony wracają do zdrowia. Na drugim piętrze jest balkon. Centrum prowadzi siostra Joy i jej Chansey.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Pummelo:

Zobacz też