Fandom

Pokémon Wiki

Wyspa Moro

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wyspa Moro
250px
スダチ島 Sudachi Island
Informacje
Region Pomarańczowy Archipelag
Debiut Statek widmo
250px
Lokalizacja wyspy na Pomarańczowym Archipelagu

Wyspa Moro położona jest w południowo-wschodnich rejonach Pomarańczowego Archipelagu. Na wyspie znajduje się muzeum poświęcone historii Ligi Pomarańczowej. Oficer Jenny patroluje wyspę.

Miejsca

Centrum Pokémon

Centrum Pokémon na Wyspie Moro jest małe w porównaniu z niektórymi innymi. Znajduje się w mieście, a na zewnątrz jest morze. Centrum Pokémon wygląda jak stary dom z dużym Ballem na szczycie dachu. Wewnątrz znajduje się recepcja, poczekalnia, a po prawej stronie znajduje się kilka telefonów.

Muzeum Sztuki Wyspy Moro

Muzeum Sztuki Wyspy Moro jest główną atrakcją wyspy Moro. Jest to duże muzeum z bramą i dużym wejściem z przodu. Wewnątrz muzeum jest pełno starych obrazów, rzeźb i artefaktów. W tylnej części muzeum znajdowało się trofeum mistrzostwa Ligi Pomarańczowej, które zostało znalezione w zatopionym statku. Trofeum zostało skradzione, a następnie sprowadzone na statek.

Doki

Tuż obok parku znajduje się klatka schodowa, która prowadzi do doków. Tutaj, łodzie z innych wysp cumują i odpoczywają.

Statek kapitana

Jest to stary opuszczony statek, który kiedyś należał do kapitana, zwycięzcy Pomarańczowej Ligi. Ze względu na to, że ma ponad 200 lat, statek jest bardzo stary i przerażający. Statek kiedyś był odpowiedzialny za dostarczanie towarów, począwszy od wyspy do wyspy, a także dostarczał rzeczy do innych wysp. Pewnej nocy, okręt został porwany w straszliwą burzę i zatonął. Wewnątrz znajduje się trofeum Ligi Pomarańczowej, które ma ponad 200 lat. Jest strzeżone przez Gastly i Hauntery.

Pomarańczowy Archipelag
Plik:Mikan Gym prize.png Plik:Navel Gym prize.png Plik:Trovita Gym prize.png Plik:Kumquat Gym prize.png Plik:Pummelo Stadium prize.png
Zamieszkiwane

AscorbiaButwalZłotaHamlinKinnowKumquat Północna Wyspa MandarynkowaPołudniowa Wyspa MandarynkowaMikanMoroMurcottŚrodkaPummelo ShamoutiSłońcaTangeloTarrocoTrovitaWalencja

Opuszczone

KleopatryFairchildGrejpfrutowePinkanKorowa

Nienazwane

Wyspa Skamielin KabutoOpuszczona Wyspa (EP092) Opuszczona Wyspa (EP098)Opuszczona Wyspa (EP110) Opuszczona Wyspa (PK04)

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki