FANDOM

Wyspa Moro to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego południowo-wschodniej części.

Opis

Na wyspie Moro znajduje się miasto, w którym zlokalizowane jest muzeum poświęcone historii Ligi Pomarańczowej. Ulice miasta patrolowane są przez sierżant Jenny.

Wyspa Moro pojawia się w odcinku Statek widmo.

Miejsca na wyspie

Centrum Pokémonów
Centrum Pokémonów na wyspie Moro jest dość małe w porównaniu do innych. Znajduje się w mieście, blisko morza. Z wyglądu przypomina stary dom z dużym Poké Ballem na szczycie dachu. Wewnątrz mieści się recepcja, poczekalnia, a po prawej stronie znajduje się kilka telefonów.
Muzeum sztuki
Muzeum sztuki jest główną atrakcją na wyspie. Jest to duży, ogrodzony budynek z bramą i dużym wejściem z przodu. Wewnątrz muzeum znajduje się mnóstwo starych obrazów, rzeźb i artefaktów. W jego tylnej części stał puchar Ligi Pomarańczowej, który został znaleziony w zatopionym statku. Trofeum zostało skradzione, a następnie sprowadzone na statek, na którym zostało znalezione.
Doki
Tuż obok parku znajdują się schody, która prowadzą do doków. Tutaj cumują i odpoczywają łodzie przypływające z innych wysp.
Statek widmo
Statek widmo to 300-letni statek, który spoczywał na dnie oceanu. Tutaj znaleziono puchar Ligi Pomarańczowej, wygrany dawno temu przez kapitana. Kiedy trofeum wróciło do pokład, statek zniknął.

Zobacz też