FANDOM

Wyspa Mikan to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego zachodniej części.

Opis

Na wyspie Mikan znajduje się pierwszy z czterech stadionów, które prowadzą do Ligi Pomarańczowej. Mieszkają tutaj liderka sali Cissy oraz jej młodszy brat, Senta.

Wyspa Mikan pojawia się w odcinku Niespodziewany przypływ.

Miejsca na wyspie

Centrum Pokémonów
Centrum Pokémonów na wyspie Mikan mieści się w mieście. Jest to duży budynek z wieloma oknami, czerwonym dachem, a także dużą literą "P" nad wejściem. Budynek składa się z parteru i piętra. Na parterze znajdują się duża recepcja, miejsca do siedzenia dla trenerów i telefon, a na piętrze - miejsca do posiedzenia obok okien z widokiem na ocean. Chociaż nie zostało to ukazane, centrum prowadzi najprawdopodobniej siostra Joy.
Sala Mikan
Sala na wyspie Mikan znajduje się poza miastem. Przed budynkiem mieści się wiele pułapek zastawionych przez brata liderki, mających na celu testowanie trenerów. Tutejszą liderką sali jest Cissy.
Wewnątrz znajduje się pole bitwy, a pod nim odkrywany basen. Prawa ściana areny otwiera się tak, jak drzwi garażowe, i związana jest z pierwszym zadaniem, jakie należy wykonać na tutejszym stadionie: trafianiem we frisbee Wodną Bronią przez Pokémona liderki i wyzywającego. Po lewej stronie znajduje się szereg pustych puszek, które również mają za zadanie określić celność ataków Wodnymi Broniami Pokémonów.
Za stadionem znajduje się duża plaża, gdzie liderka konkuruje z wyzywającymi w wodnych wyścigach na swoich Pokémonach. Jeśli wyzywający zwycięży z liderką, otrzyma Odznakę Koralowego Oka.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Mikan:

Zobacz też