FANDOM

Wyspa Kumquat to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego północnej części.

Opis

Wyspa Kumquat jest znanym luksusowym kurortem, który słynie ze świetnych hoteli, pięknej plaży i naturalnych gorących źródeł.

Na wyspie Kumquat znajduje się czwarty i ostatni stadion, która prowadzi do Ligi Pomarańczowej. Liderka sali, Luana, jest także właścicielką tutejszego hotelu.

Wyspa Kumquat pojawia się w odcinku Podwójne kłopoty.

Miejsca na wyspie

Sala Kumquat
Sala na wyspie Kumquat jest głównym miejscem zainteresowania. Nie tylko pełni rolę stadionu, ale jest także dużym hotelem, znanym jako Hotel Kumquat. Wszyscy wyzywający zostają automatycznie zakwaterowani w hotelu i mają zagwarantowany darmowy pobyt. Wewnątrz, na pierwszym piętrze, zlokalizowana jest siłownia, w której trenerzy mogą zostawić swoje Pokémony, aby popracowały nad swoją formą. Obok sali tanecznej znajduje się pole bitwy, gdzie liderka walczy z wyzywającymi.
Za salą/hotelem znajduje się jacuzzi, w którym trenerzy mogą zrelaksować się.
Liderką sali jest Luana. Bitwa z nią odbywa się się w formacie podwójnej walki, lecz kończy się wtedy, gdy przynajmniej jeden z Pokémonów będzie niezdolny do bitwy. Trener, którego oba Pokémony wciąż będą w stanie walczyć, zostanie uznany za zwycięzcę. Jeśli wyzywający pokona liderkę sali, otrzyma Odznakę Nefrytowej Gwiazdy.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Kumquat:

Zobacz też