Fandom

Pokémon Wiki

Wyspa Cinnabar

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wyspa Cinnabar グレンタウン

Guren Town

FileCinnabar Island volcano.jpg
Wulkan na Wyspie Cinnabar
Informacje o Sali
Blaine.pngBlaine Typ Ognisty Volcano Badge.png

Odznaka Wulkanu

Wyspa Cinnabar to duża wyspa znajdująca się na południowym wybrzeżu Kanto, na południe od Alabastii. Jest domem ogromnego wulkanu. Blaine jest Liderem Sali na wyspie.

Wyspa Cinnabar jest uważana za zwykły kurort. Blaine prowadzi hotel dla turystów i nosi przebranie, aby ukryć swoją prawdziwą tożsamość Lidera Sali. Jego Sala znajduje się wewnątrz wulkanu.

Sala Cinnabar posiada dwie sekcje, jedna jest wewnątrz wulkanu. Innych arena jest w pierwszym kraterze wulkanu.

Miejsca

Laboratorium Pokémon

File-PokemonLabanime.png

Laboratorium

Laboratorium Pokémon to laboratorium znajdujące się na Wyspie Cinnabar. Zostało założone przez Dr Fuji.

Kiedy Ash i przyjaciele przybyli na Wyspę Cinnabar w odcinku Zagadki do rozwiązania planowali odwiedzić Laboratorium Pokémon. Jednak Zespół R zdobył wszystkie Pokémony z laboratorium. Ash pomógł ocalić je.

Wulkan

Na Wyspie Cinnabar jest wulkan. Jest on dominantą wyspy, gdzie znajduje się Sala, podzielona na dwie części. Jedna z nich jest wewnątrz wulkanu, podczas gdy druga jest na szczycie krateru wulkanu.

Sala Cinnabar

Osobny artykuł: Sala Cinnabar

Sala Cinnabar jest oficjalną Salą na Wyspie Cinnabar. Jest ona oparta na Pokémonach Ognistych. Liderem Sali jest Blaine. Trenerzy, którzy go pokonają otrzymują Odznakę Wulkanu.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki