FANDOM

018MS Ten artykuł nie posiada oficjalnej polskiej nazwy.
Wykorzystywana nazwa jest tylko fanowskim tłumaczeniem z języka angielskiego.

Wyspa Ascorbia[1] to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego północno-wschodniej części.

Opis

Na Wyspie Ascorbia znajduje się wiele miasteczek i dużych miast portowych, przez co jest postrzegana jako wyspa "duże miasto", podobnie jak Północna Wyspa Mandarynek. Jest tu również wiele dużych budynków mieszkalnych.

Na tej wyspie kapitan Aidan trenuje Wartortle i ich wersje ewolucyjne, Squirtle i Blastoise'y, z zamiarem uczynienia tych Pokémonów strażakami. W tym samym mieście pracuje także sierżant Jenny.

Wyspa Ascorbia pojawia się w odcinku Wodna wojna Pokémonów.

Miejsca na wyspie

Port
Zamiast plaży, tak jak większość innych wysp, Wyspa Ascorbia posiada ogromny port z wieloma magazynami i ciężarówkami budowlanymi.
Straż pożarna
Straż pożarna to siedziba kapitana Aidana i jego zespołów przeciwpożarowych. To właśnie tutaj on i inni szkolą zespoły Squirtle'i, Wartortle'i i Blastoise'ów. Z tyłu staży znajdują się budynki testowe przygotowujące do pracy w gaszeniu pożarów, a także poprawiające manewrowość i sprawność fizyczną. Mieści się tu również maszyna wystrzeliwująca cele latające, które służą Pokémonom żółwiom w praktykowaniu ataków Armatką Wodną. Sam budynek jest ogromny, ale jego wnętrze nie zostało pokazane.
Zespół Blastoise'ów używa Pompy Wodnej do gaszenie dużych pożarów, zespół Squirtle'i stosowany jest przy pożarach w ciasnych i niewielkich przestrzeniach, podczas gdy zespół Wartortle'i jest idealnym połączeniem siły Blastoise'ów i manewrowości Squirtle'i.
Opuszczona chata
Opuszczona chata w środku lasu była wykorzystywana jako kryjówka Zespołu R, kiedy Jessie, James i Meowth porwali Pikachu, Squirtle'a i zespół Wartortle'i.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Ascorbia:

Zobacz też

Przypisy

  1. Nazwa tej wyspy nie została wspomniana w odcinku ani w jego polskiej wersji dubbingowej, dlatego została zachowana jej angielska nazwa lub stosowana jest nazwa polska w nieoficjalnym tłumaczeniu.