FANDOM

Wyspa Środka to jedna z wysp należących do Pomarańczowego Archipelagu, zlokalizowana w jego wschodniej części.

Opis

Wyspa Środka to sporej wielkości wyspa, której znaczącą część stanowi wysoka, duża góra sięgająca chmur.

U podnóża góry znajduje się mała, spokojna wioska. Zazwyczaj można tam znaleźć lidera sali, Danny'ego, surfującego przy plaży.

Wyspa Środka pojawia się w odcinku Ostry ślizg.

Miejsca na wyspie

Sala Środka
Na lewo od miasta mieści się duża brama, która prowadzi do stadionu na wyspie Środka. Są to duże drzwi z wizerunkiem Poké Balla. Za nimi znajduje się droga prowadząca na ogromną górę, a także kolejka linowa, którą można tam dotrzeć.
U podnóża góry znajduje się tablica informacyjna z następującym napisem: "Serdecznie witamy trenerów Pokémon. Kto chce stoczyć walkę, musi wejść na szczyt. Trenerzy muszą się wspinać samodzielnie. Nie mogą im pomagać Pokémony. Kto skorzysta z pomocy, będzie zdyskwalifikowany. Osoby towarzyszące mogą wjechać kolejką."
Z czasem droga prowadząca na szczyt staje się stroma. Mniej więcej w trzech czwartych wysokości góry zaczyna się śnieg, a temperatura spada ze względu na wysokość. Chatka na górze oznacza koniec wspinaczki i początek prawdziwego testu.
Pierwsze wyzwanie polega na zamrożeniu gejzeru, a wygrywa ten, kto dokona tego jako pierwszy z pomocą lodowych ataków swojego Pokémona. Znajdują się tu dwa gejzery: jeden dla wyzywającego, a drugi dla lidera sali.
Druga runda związana jest z rzeźbieniem w lodzie pochodzącym z zamarzniętego gejzeru przy użyciu tylko trzech Pokémonów. Zawodnik ma za zadanie wyrzeźbić sanki niezbędne do ostatniego zadania.
Trzecie i ostatnie zadanie to wyścig saneczkowy ze szczytu góry aż do plaży. Wyzywający i lider sali mogą używać trzech Pokémonów, które pomogą im w sterowaniu saniami. Ten, kto wygra przynajmniej w dwóch z trzech wyzwań, zdobędzie Odznakę Morskiego Rubinu.

Pokémony widziane na wyspie

Poniżej znajduje się lista Pokémonów widzianych na Wyspie Środka:

Zobacz też