Fandom

Pokémon Wiki

Wyładowanie

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wyładowanie
250px
Informacje
Typ Typ Elektryczny
Kategoria Specjalny
Japońska nazwa

ほうでん
Electrical Discharge

Angielska nazwa Discharge

Wyładowanie to atak typu elektrycznego.

Użytkownik wyładowuje się i wydaje niebieską lub żółtą energię elektryczną.

Metody używania ataku

Pachirisu

Policzki Pachirisu zaczynają wydawać jasnoniebieskie iskry i wystrzeliwuje mnóstwo jasnoniebieskich wiązek energii elektrycznej ze swojego ciała wokół siebie.

Magneton

Magneton uwalnia wiele niebieskich wiązek energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Luxio

Luxio uwalnia wiele wiązek niebieskiej energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Magnezone

Magnezone uwalnia jasnoniebieski promień energii elektrycznej z oka w przeciwnika.

Rotom

Rotom uwalnia jasnoniebieski promień energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Magnemite

Magnemite uwalnia wiele jasnoniebieskich wiązek energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Emolga

Ciało Emolgi zostaje otoczone żółtymi iskrami elektryczności i wystrzeliwuje wiele wiązek żółtej energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika. Po ataku, jego ciało na chwilę zostaje otoczone żółtą energią elektryczną.

Galvantula

Ciało Galvantuli zostaje otoczone żółtą energią elektryczną i uwalnia wiele wiązek żółtej energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Eelektross

Eelektross dotknie przeciwnika ciałem. Jego ciało zostaje otoczone żółtymi ładunkmi elektrostatycznymi, które rozpoczynają się w ustach i spływają do ogona, szokując przeciwnika. Kiedy atak staje się bardziej wydajny, żółte statyczne wstrząsy wychodzą z ciała Eelektrossa.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki