FANDOM

Wyładowanie
250px
Informacje
Typ Typ Elektryczny
Kategoria Specjalny
Japońska nazwa

ほうでん
Electrical Discharge

Angielska nazwa Discharge

Wyładowanie to atak typu elektrycznego.

Użytkownik wyładowuje się i wydaje niebieską lub żółtą energię elektryczną.

Metody używania ataku

Pachirisu

Policzki Pachirisu zaczynają wydawać jasnoniebieskie iskry i wystrzeliwuje mnóstwo jasnoniebieskich wiązek energii elektrycznej ze swojego ciała wokół siebie.

Magneton

Magneton uwalnia wiele niebieskich wiązek energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Luxio

Luxio uwalnia wiele wiązek niebieskiej energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Magnezone

Magnezone uwalnia jasnoniebieski promień energii elektrycznej z oka w przeciwnika.

Rotom

Rotom uwalnia jasnoniebieski promień energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Magnemite

Magnemite uwalnia wiele jasnoniebieskich wiązek energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Emolga

Ciało Emolgi zostaje otoczone żółtymi iskrami elektryczności i wystrzeliwuje wiele wiązek żółtej energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika. Po ataku, jego ciało na chwilę zostaje otoczone żółtą energią elektryczną.

Galvantula

Ciało Galvantuli zostaje otoczone żółtą energią elektryczną i uwalnia wiele wiązek żółtej energii elektrycznej ze swojego ciała w przeciwnika.

Eelektross

Eelektross dotknie przeciwnika ciałem. Jego ciało zostaje otoczone żółtymi ładunkmi elektrostatycznymi, które rozpoczynają się w ustach i spływają do ogona, szokując przeciwnika. Kiedy atak staje się bardziej wydajny, żółte statyczne wstrząsy wychodzą z ciała Eelektrossa.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki