Fandom

Pokémon Wiki

Wurmple

3138stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Wurmple to Pokémon typu robaczego. Może ewoluować w Silcoona, a potem w Beautifly, lub w Cascoona, a później w Dustoxa.

Biologia

Fizjologia

Wurmple to mały, gąsienicopodobny Pokémon. Jego ciało jest w większości czerwone, ze śmietankowym spodem i twarzą. Jego oczy są duże i żółte. Ma ostre żółte żądło na głowie i dwa z tyłu. Na czole jest wysoki, wyprostowany, czerwony czubek. Ma małe kolce spływające z górnej części jego ciała i pięć par białych kończyn.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Wurmple posiada przyssawki, które pozwalają mu trzymać się szkła lub gałęzi drzew. Wurmple może pluć białym jedwabiem, który staje się lepki w kontakcie z powietrzem. Wurmple może również uwolnić truciznę z tylnych kolców.

Zachowanie

Kiedy Ptaki Pokémony polują na Wurmple'a, ten rozpaczliwie stawia opór, wystawiając kolce i uwalniając truciznę osłabiającą wrogów.

Siedlisko

Wurmple żyje wśród wysokich traw i w lasach.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Wurmple nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Wiadomym jest, że zjada liście i wysysa soki z drzew.

W anime

Najważniejsze występy

Wurmple May

May złapała swojego Wurmple'a w odcinku Wurmple przez cały dzień!. Ewoluował w Silcoona, a potem w Beautifly.

Wurmple Jessie

Jessie złapała swojego Wurmple'a w odcinku Wurmple przez cały dzień!. Ewoluował w Cascoona, a potem w Dustox.

Wurmple Aarona

W odcinku Spotkanie po latach okazało się, że Aaron wypuścił swojego Wurmple'a. Wrócił on do niego jako Beautifly.

Drugoplanowe role

Wurmple pojawił się na statku w Centrum Pokémon w odcinku Kolekcjoner pucharów.

Wurmple pojawił się w retrospekcji w filmie Wzejście Darkraia.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG014 Wurmple, Pokémon Robak. Wurmple wysysa sok z drzew. Na ciele ma kubki ssące, dzięki którym nie ześlizguje się z drzewa.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki