Fandom

Pokémon Wiki

Woobat Jessie

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Woobat Jessie
ムサシのコロモリ Musashi's Koromori
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Jessie
Miejsce złapania Trasa 1
Obecna lokalizacja Baza Zespołu R
Historia
Debiut Nadchodzą Iris i Axew!
Złapany w Nadchodzą Iris i Axew!
527MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Woobat Jessie to pierwszy Pokémon Jessie złapany w regionie Unova.

Historia

Plik:File-Jessie and Woobat.png
Jessie łapie Woobata w jaskini Unova, gdzie zobaczyła grupę Woobatów starających się wyjść na zewnątrz. Później miał krótką walkę z Pidove Asha, gdzie łatwo wygrał, a jego Powietrzne Cięcie pokonało Pikachu Asha i Axew Iris, ale został zatrzymany przez Oshawotta, który w tym czasie należał jeszcze do profesor Juniper.

Pojawia się ponownie w odcinku Potęga snów!, gdzie pomaga Jessie, Jamesowi i Meowthowi uciec, gdy ich plan zdobycia Musharny się nie udał, ponieważ Ash, Iris i Cilan nie pozwolili na to. W tym przypadku użył Porywu Wiatru, aby podnieść dużą ilość piasku i stworzyć zasłonę wystarczająco dużą, aby dać im, z powodzeniem, czas na ucieczkę.

Plik:File-Jessie Woobat group.png

Woobat pojawia się ponownie w konflikcie pomiędzy Zespołem R a Zespołem Plasma. Najpierw walczy z Liepardem, a następnie mierzy się z Pikachu Asha.

W odcinku Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!, Woobat był wezwany przez Jessie do walki z Yamaskiem, którego chciała uchwycić, ale Yamask dołączył do zespołu Jamesa.

W odcinku Upiorna posiadłość Litwicków!, Woobat pomaga w walce z Litwickami i Lampentem w opuszczonym dworze z Oshawottem, Dwebble'em, Yamaskiem i Pikachu.

Użył Porywu Wiatru do walki z Druddigonem Emmy w odcinku Droga Smoczej Mistrzyni!, w parze z Yamaskiem Jamesa, ale został pokonany przez Elektro Kulę Pikachu.

W odcinku Złapać Roggenrolę!, był używany do walki z Ashem i przyjaciółmi wraz z Yamaskiem Jamesa, jednak został pokonany przez Żar Tepiga, Elektro Kulę Pikachu i Błysko Działo wielu Roggenrol.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki