Fandom

Pokémon Wiki

Woobat

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Woobat to Pokémon typu psychicznego i latającego. Ewoluuje w Swoobata.

Biologia

Fizjologia

Woobat jest niebieski, kudłaty stwór. Posiada duży, brudny nos w kształcie serca. Jego oczy są ukryte za dwiema kudłatymi kępkami futra. Posiada duże usta z jednym kłem i dwa stosunkowo małe skrzydła po obu stronach jego ciała.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Aby Woobat poznawał otoczenia, uwalnia fale ultradźwiękowe z nozdrzy.Przyssawki na jego nosie  pozwalają na przyssanie się do ściany jaskini gdy śpi. Odklejając się zostawia odsisk w kształcie serca.

Zachowanie

Siedlisko

Żyje w ciemnych lasach i jaskiniach.

Dieta

W anime

Najważniejsze występy

Woobat Jessie

W odcinku Nadchodzą Iris i Axew!, Jessie złapała Woobata w jaskini. Używała go do walki z Ashem i Iris. Udało mu się pokonać Pidove, ale został pokonany przez Oshawotta.

Drugoplanowe role

Woobat po raz pierwszy pojawił się w scenie w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji. Karl nosił czapkę baseballową, która przedstawiała Woobata.

Woobat po raz pierwszy rzeczywiście pojawił się w odcinku Nadchodzą Iris i Axew!, gdzie wiele Woobatów pojawiło się obok Jessie.

Jeden z nich na krótko pojawił się w odcinku Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga! w posiadaniu trenerki na ekranie komputera w Klubie Bitew.

Woobat trenera wygłosił krótkie pojawienie w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew! na ekranie komputera w Klubie Bitew w Luxurii.

Dwa dzikie Woobaty zaatakowały Asha i jego Sewaddle'a w odcinku Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie!.

Grupa Woobatów została przestraszona przez Sandile'a w odcinku Taniec z Ducklettami!.

Woobat dokonał wielu epizodycznych występów.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki