Fandom

Pokémon Wiki

Wobbuffet Jessie

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wobbuffet Jessie
ムサシのソーナンス Musashi's Sonans
Jessie Wobbuffet.png
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Benny i Jessie
Miejsce złapania Miasteczko O-Hina
Obecna lokalizacja Z Jessie
Wymieniony za Lickitunga Jessie
Historia
Debiut Handlowe sztuczki
Wymieniony w Handlowe sztuczki
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Wobbuffet Jessie był jedynym Pokémonem złapanym przez Jessie podczas jej podróży po Johto.

Historia

Jessie uzyskała Wobbuffeta w odcinku Handlowe sztuczki po przypadkowej wymianie za Lickitunga z poprzednim Trenerem Wobbuffeta - Bennym, który trenował ciężko Wobbuffeta, ale chciał spróbować szkolenia nowych Pokémonów.

Plik:Wobbuffet initial appearance.png

Choć wydaje się, że Wobbuffet często denerwuje Jessie, ta jednak okazuje naprawdę opiekę nad nim. Jest to pokazane w kilku odcinkach, na przykład w Kto, co, jak, gdzie, Wynaut?, w którym Wobbuffet tymczasowo zaginął. Jessie była bardzo zmartwiona i rozpaczliwie poszukiwała go na wyspie. W odcinku Podwójny Ditto Dramat!, Jessie była zdenerwowana na pomysł Jamesa, aby wysłać Wobbuffeta do Giovanniego. Wobbuffet wydaje się również opiekować nad nią głęboko, choć jego lojalność nie zawsze jest taka jak powinna.

Plik:Jessilina Wobbuffet.png

Odcinki głównie koncentrujące się na Wobbuffecie to Święto Wobbuffetów, w którym Ash, jego przyjaciele i Zespół R natknęli się na święto ku czci Wobbuffetów i Wobbuffet Jessie uratował dzień, a także odcinek Krnąbrny Wobbuffet, w którym Wobbuffet oddzielił się od Jessie.

Po podróży Jessie, Jamesa i Meowtha po Sinnoh, Jessie została zmuszona do zostawienia Wobbuffeta w siedzibie Zespołu R, ponieważ nie jest to Pokémon z Unova i będzie przyciągać uwagę.

Osobowość i charakterystyka

Plik:Jessie Wobbuffet love.png
Wobbuffet był używany sporadycznie do bitew. Znane ruchy Wobbuffeta przydały się, ponieważ często Zespół R znalazł się w miejscu docelowym potężnych ataków.

Wobbuffet zwykle służył jako komik. Często wychodził z Poké Balla w nieodpowiednim czasie. Wobbuffet miał dużo razy miejsce w motto Zespołu R. Słychać jego głos prawie za każdym razem, gdy Zespół R mówi: "Zespół R znowu błysnął!". Wobbuffet był więc czwartym członkiem zespołu.

Zespół R miał również różne pojazdy i roboty na jego podstawie.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki