Fandom

Pokémon Wiki

Winona

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Winona
250px
ナギ Nagi
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Lawendowy
Kolor włosów Lawendowy
Miasto Fortree
Region Hoenn
Stanowisko Liderka Sali
Liderka w Sali Fortree
Odznaka Odznaka Pióra
Specjalizacja Typ Latający
Debiut Kto teraz leci?
Postać

Winona jest Liderką Sali w Mieście Fortree. Specjalizuje się w Pokémonach latających i daje Odznakę Pióra trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Winona jest Liderką Sali w Sali Fortree. Jest znana również jako najbardziej utalentowany użytkownik typu Latającego. Pojawiła się w odcinkach Kto teraz leci? i Podniebna walka!.

Kiedy Ash po raz pierwszy przybył do Fortree, Winona była z dala od sali, ponieważ pomagała przy corocznym festiwalu, gdzie całe miasto świętuje Pokémony latającego typu. Ze swoim Skarmorym pokonała Zespół R. Następnego dnia walczyła z Ashem w walce o odznakę.

Winona używała Altarię, Pelippera i błyszczącego Swellowa przeciwko Grovyle'owi, Pikachu i Swellowowi Asha. Po długiej walce, Ash wygrał od niej Odznakę Pióra.

Pokémony

Skarmory
Barry Skarmory.png
Debiut: Kto teraz leci?
Gigant Skarmory Winony pojawił się dopiero na festiwalu. Za każdym razem był postrzegany, jak leci ze swoją trenerką i dziećmi na plecach, w tym z May i Maxem. Nie brał udziału w meczu przeciwko Ashowi.
Ataki
Lot, Stalowe Skrzydło i Pneumatyczne Dziobanie
Altaria
200pxDebiut: Podniebna walka! Pierwszy Pokémon Winony, który był stosowany w walce przeciwko Ashowi w sali, to Altaria. Pomimo prędkości Grovyle'a, ataki Altarii były skuteczne, aż w końcu Altaria została pokonana.
Ataki
Dziobanie i Oddech Smoka
Pelipper
200pxDebiut: Podniebna walka! Pelipper Winony był drugim Pokémonem użytym przeciwko Ashowi. Ash walczył Pikachu, począwszy użył Pioruna. Pelipper przeciwstawił się atakowi Stalowym Skrzydłem, a potem użył Hydro Pompy, ale jego skrzydła straciły kontakt z podłożem i Pikachu wykorzystał błąd na swoją korzyść i użył Pioruna. Zarówno Pelipper i Pikachu zostali wyeliminowani ze względu na szkody.
Ataki
Stalowe Skrzydło, Szybki Atak i Hydro Pompa
Swellow
200pxDebiut: Podniebna walka! Ostatecznym Pokémonem Winony wykorzystanym przeciwko Ashowi był jej błyszczący Swellow. Okazał się potężnym wojownikiem z potężnymi atakami. Pokonał Grovyle'a z łatwością i niemalże pokonał Swellowa Asha, ale przy odrobinie szybkiego myślenia Asha jego Swellow zwyciężył, zdobywając dla Asha Odznakę Pióra.

Swellow Winony był piątym błyszczącym Pokémonem. Do tej pory, jest to również tylko błyszczący Pokémon Lidera Sali.

Ataki
Powietrzny As, Atak Skrzydłami, Dziobanie i Hiper Promień
Liderzy Sal w regionie Hoenn

Plik:FileStone Badge.png
Roxanne
w mieście Rustboro

Plik:FileKnuckle Badge.png
Brawly
na wyspie Dewford

Plik:FileDynamo Badge.png
Wattson
w mieście Mauville

Plik:FileHeat Badge.png
Flannery
w mieście Lavaridge

Plik:FileBalance Badge.png
Norman
w mieście Petalburg

Plik:FileFeather Badge.png
Winona
w mieście Fortree

Plik:FileMind Badge.png
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

Plik:FileRain Badge.png
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki