Fandom

Pokémon Wiki

Wingull

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Wingull to Pokémon typu woda i lot. Ewoluuje w Pelippera.

Biologia

Fizjologia

Wingull to mały, biały Pokémon przypominający mewę. Jego oczy są cienkie, ciemne i proste w formie. Ma dwa małe, spiczaste i nieco rozszerzone uszy na głowie. Dziób Wingulla jest pomarańczowo-czarny i haczykowat. Jego skrzydła odznaczają się długimi, cienkimi, niebieskimi pasami, po jednym na skrzydle. Jego ogon składa się z trzech piór zakończonych niebieską barwą. Jako że Wingull jest często w powietrzu, jego pomarańczowe stopy są blisko ciała.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Jako wodny Pokémon, jest w stanie używać ataków, takich jak Armatka Wodna czy Puls Wodny.

Zachowanie

Wingull ma tendencję do gromadzenia cennych przedmiotów i ukrywania ich w różnego rodzaju miejscach.

Siedlisko

Wingulle tworzą swoje gniazda na stromych skałach wiszących nad morzem. Widoczne są także nad portami i plażami.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Wingull nie pogardzi karmą dla Pokémonów i jagodami. Jako że jest Pokémonem ptakiem morskim, można przyjąć, że jego dieta składa się głównie z ryb.

W anime

Ważniejsze występy

Peeko

Wingull pana Brineya, Peeko, zadebiutował w odcinku Wingull w pułapce.

Inne

Wingull pojawił się w posiadaiu pana Moore'a w odcinku Zamieszanie z poezją!.

Holly również posiada Wingulla, który zadebiutował w odcinku Dwuwalka - wchodzę w to! na turnieju dwuwalk w Hearthome.

Drugoplanowe role

Wingulle pojawiły się w wielu epizodycznych rolach, głównie na tle morskiego krajobrazu.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG018 Wingull, Pokémon Mewa. Wingull lubi zarówno unosić się w powietrzu jak i skakać po falach. Jedzenie, które zdobędzie, ma zwyczaj ukrywać to tu, to tam.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP050 Wingull, Pokémon Mewa. Rozpościerając skrzydła, może szybować po niebie, a gdy odpoczywa, składa je wzdłuż ciała.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki