FANDOM

Wieża zegarowa
Clock tower anime
Wieża zegarowa
Region Unova
Debiut Na ratunek Darmanitanowi!
Wieża zegarowa jest starą wieżą, która znajduje się w nienazwanym mieście w regionie Unova.

Zgodnie z opowieściami siostry Joy, wieża zegarowa jest najstarszym budynkiem w mieście. Jest także domem dla Darmanitana i jego dwóch znajomych Darumak. Ale Darmanitan nagle zniknął i Darumaki zaczęły kraść jedzenie od ludzi. Ponieważ zegar i dzwon nie działał, planowano zburzyć wieżę.

Ash i przyjaciele przybyli do wieży za Darumakami. Tam odkryli Darmanitana w trybie zen. Odkryli również, że używał psychicznych uprawnień do utrzymywania dzwonu przed upadkiem. Hak trzymający dzwon złamał się i Darmanitan złapał dzwon zanim upadł, ale nie miał siły, która wytrzymałaby ciężar i użył swojej zdolności - Trybu Zen. Darumaki kradły, by wyżywić Darmanitana i ostatecznie uratowano wieżę przed zniszczeniem.

Ash i Cilan wykorzystali swoje Pokémony do naprawy haka i ponownie podłączyli dzwon do sufitu, w końcu uwalniając Darmanitana i ratując wieżę. Ponieważ dzwon zaczął działać, podjęto decyzję, że wieża nie będzie rozebrana, ale zostanie przywrócona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki