Fandom

Pokémon Wiki

Wieża zegarowa

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wieża zegarowa
Clock tower anime.png
Wieża zegarowa
Region Unova
Debiut Na ratunek Darmanitanowi!
Wieża zegarowa jest starą wieżą, która znajduje się w nienazwanym mieście w regionie Unova.

Zgodnie z opowieściami siostry Joy, wieża zegarowa jest najstarszym budynkiem w mieście. Jest także domem dla Darmanitana i jego dwóch znajomych Darumak. Ale Darmanitan nagle zniknął i Darumaki zaczęły kraść jedzenie od ludzi. Ponieważ zegar i dzwon nie działał, planowano zburzyć wieżę.

Ash i przyjaciele przybyli do wieży za Darumakami. Tam odkryli Darmanitana w trybie zen. Odkryli również, że używał psychicznych uprawnień do utrzymywania dzwonu przed upadkiem. Hak trzymający dzwon złamał się i Darmanitan złapał dzwon zanim upadł, ale nie miał siły, która wytrzymałaby ciężar i użył swojej zdolności - Trybu Zen. Darumaki kradły, by wyżywić Darmanitana i ostatecznie uratowano wieżę przed zniszczeniem.

Ash i Cilan wykorzystali swoje Pokémony do naprawy haka i ponownie podłączyli dzwon do sufitu, w końcu uwalniając Darmanitana i ratując wieżę. Ponieważ dzwon zaczął działać, podjęto decyzję, że wieża nie będzie rozebrana, ale zostanie przywrócona.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki