Fandom

Pokémon Wiki

Weezing Jamesa

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Weezing Jamesa
コジロウのマタドガス Kojirō's Matadogas
James Weezing.png
Informacje
Płeć Nieznana*
Zdolność Nieznana
Trenerzy James
Obecna lokalizacja Żyje dziko w Hoenn
Historia
Debiut Ostry dyżur Pokémon
Ewoluuje w Zakopcie tego Digletta!
Wypuszczony w Kłusownik
109MS.png110MS.png
Spędził 29 odcinków jako Koffing.

Weezing Jamesa był pierwszym Pokémonem Jamesa.

Historia

Weezing pierwszy raz pojawił się w odcinku Ostry dyżur Pokémon jako Koffing. Był używany ciągle przez Jamesa i ostatecznie ewoluował w Weezinga w odcinku Zakopcie tego Digletta! wraz z Ekansem Jessie po tym jak Jessie i James desperacko chcieli ich ewolucji.

Plik:James Koffing.png
James używał Weezinga jako swojego głównego Pokémona w walkach przez większość odcinków w Kanto, ale w Johto miał skłonności do korzystania z Victreebela, Weezing został wykorzystywany do stworzenia dymu na pokrycie ucieczki i wejścia.

Jessie wykorzystała go również w Festiwalu Księżniczek.

Jako Koffing, zawsze był szczęśliwy i wesoły. Jednak po ewolucji, był stale przygnębiony i samotny. To nie może być wskaźnikiem jego charakteru, ponieważ wszystkie Weezingi tak wyglądają. Weezing i Arbok wydają się być bardzo emocjonalni. Po raz pierwszy pokazano to w odcinku w Wyspa Pokémonów Gigantów, gdzie byli bardzo smutni, kiedy oddzielili się od Jessie i Jamesa, wołając rozpaczliwie o nich, a Pikachu starał się ich pocieszyć. Pod koniec odcinka, gdy każdy Pokémon spotkał swojego Trenera, Ekans i Jessie, wraz z Jamesem i Koffingiem, szczęśliwie płakali. W odcinku Światła, kamera, kwakcja! zarówno Arbok jak i Weezing dostali depresję po odrzuceniu jako głównych bohaterów filmu.

W odcinku Kłusownik, Zespół R znalazł kłusownika, który polował na stado Koffingów i Ekansów w Hoenn. Po ich uwolnieniu, James i Jessie niechętnie wypuścili Weezinga i Arboka, by strzegli swoich przyjaciół Pokémonów. Ostatni raz pojawili się w tym odcinku, gdzie byli niechętni do pozostawienia Jessie i Jamesa, ale po naleganiu przez Trenerów, odeszli z płaczem.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki