Wikia

Pokepédia

Weavile Paula

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Weavile Paula
Paul Weavile
シンジのマニューラ Shinji's Manyula
Informacje
Debiut Tajniki treningu
Miejsce złapania Gdzieś w Hoenn, Kanto lub Johto
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Z Reggiem

Weavile
Ten Pokémon nie ewoluował.

Weavile Paula jest jednym z Pokémonów Paula.

Historia

Weavile zadebiutował w odcinku Tajniki treningu. Po tym jak Chimchar przegrał z Garchomp Cyntii, Paul wysłał Weavile'a, któryma ogromną przewagę nad typami Smok/Ziemia. Zaczął potężną Zamiecią, ale Garchomp obroniła się i nie miała żadnych uszkodzeń. Garchomp następnie wykorzystywała Smoczy Pęd, który spowodował zamrożenie Weavile'a ze strachu. Zamiast próby uniku, Paul kazał Weavile'owi używać Lodowego Promienia. Jednak Garchomp była w stanie ograć atak i pokonać Weavile'a. Po przegranej, Paul wyjawił, że złapał Weavile'a, podobnie jak Murkrowa, wędrując przez Hoenn, Johto i Kanto.

Pojawił się ponownie w odcinku Niesieni wiatrem zmian, gdzie Paul używał go do ataku na liczną grupę dzikich Gligarów i ich lidera Gliscora, przed tym jak Murkrow odpędził je. Paul przechowywał Weavile'a, który zmierzył się z nimi później, gdy pokonał Zespół R Lodowym Promieniem. Następnie użył Zamieci do zamrożenia całej grupy Gligarów. Electabuzz następnie wyszedł do walki u boku Weavile'a, ale Gliscor uwolnił Gligarów i zamieszał je do ataku na przeciwników. Dwójka bardziej skupiła się i uderzyła Gliscora kombinacją Lodowego Promienia i Grzmotu, dzięki czemu Paul uchwycił go.

W odcinku Niespodziewana pomoc! walczył na treningu z Torterrą. Udało mu się zaatakować Torterrę, który został rozproszony przez los Grotle'a Asha, potężnymi Odłamkami Lodu. Jednak, gdy Paul kazał atakować, Torterra uderzył Weavile'a potężną Roślinną Furią.

Pojawił się ponownie w odcinku Pokaż na co cię stać, gdzie był jednym z wojowników w bitwie Asha i Paula. Jego jedynym przeciwnikiem był Staraptor, który potrącił go Szybkim Atakiem. Następnie używał Tańca Szabli, by poprawić swoją siłę ataku, przed odpchnięciem Powietrznego Asa Staraptora potężną Zamiecią. Pokazując niesamowitą prędkość, Weavile'owi udało się wskoczyć na Staraptora i użyć Metalowego Pazura, tnąc go w ziemię przed zwinnym uskokiem w celu bezpieczeństwa. Jednak Staraptor wrócił i używał Walki Wręcz przeciwko Metalowemu Pazurowi. Walczący ruch zdążył wyrządzić szkody Weavile'owi, podczas gdy Staraptor próbował atakować Dzielnym Ptakiem. Weavile próbował zatrzymać atak Zamiecią, ale Staraptor był zbyt silny i udało mu się pokonać Weavile'a.

Pojawił się ponownie w odcinku Odwilż między rywalami! w domu Reggie'ego, gdzie wraz z Torterrą, Ursaringiem i Honchkrowem Paula nie był zadowolony, gdy dowiedział się, że Paul przegrał.

Ruchy

Weavile używa Odłamków Lodu Ruch Pierwsze pojawienie
Paul Weavile Ice Shard
Lodowy Promień Tajniki treningu
Zamieć Tajniki treningu
Odłamki Lodu Niespodziewana pomoc!
Taniec Szabli Pokaż na co cię stać
Metalowy Pazur Pokaż na co cię stać

Więcej od Wikii

Losowa wiki