Fandom

Pokémon Wiki

Wattson

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wattson
250px
テッセン Tessen
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Biały
Miasto Mauville
Region Hoenn
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Mauville
Odznaka Odznaka Dynama
Specjalizacja Typ Elektryczny
Debiut Watt i Wattson
Postać

Wattson jest Liderem Sali w Mauville. Trenerzy, którzy go pokonają, otrzymują Odznakę Dynama. Jest miłym staruszkiem, który specjalizuje się w Pokémonach elektrycznych.

Historia

Wattson pierwszy raz pojawił się w odcinku Watt i Wattson. Napełnił swoją salę wieloma pułapkami, kolejkami i innymi sztuczkami i psotami, podobnie jak porucznik Surge w Oranii. Wattsona wierzył, że jego gadżety są nie tylko zabawne, ale także przestraszają trenerów.

Jednym z jego sztuczek był robot Raikou, który zakończył się super-poborem energii elektrycznej dla Pikachu. W rezultacie, Ash i Pikachu byli w stanie całkowicie zniszczyć zespół Wattsona na własną rękę, za pomocą serii potężnych Piorunów.

Łatwa przegrana naprawdę przygnębiła zwykle wesołego Lidera Sali. Wattson zwracał wszystkim uwagę, mówiąc, że odszedł, by pomyśleć. Nietypowo ponury, zszedł do lokalnej elektrowni i spotkał przyjaznego Electrike'a.

Następnie Zespół R ukradł wszystkie elektryczne Pokémony, więc Wattson, Ash, Brock, Max i May ich gonili.

Wattson użył robota Raikou, by ich zatrzymać, a Pikachu i Electrike użyli Stalowego Ogona i Gryzienia, by uratować Pokémony. Ash próbował zwrócić Odznakę Dynama, ale Wattson powiedział mu, by ją zatrzymał. Electrike postanowił zostać z Wattsonem.

Wattson ponownie pojawił się w odcinku Szarża Manectrica. Uratował większość Pokémonów z innej próby porwania przez Zespół R. Bitwa spowodowała, że Electrike ewoluował w Manectrica. Byli w drodze powrotnej do miasta Petalburg, ale Ash i jego przyjaciele znaleźli czas na bitwę.

Torkoal Asha walczył z Manectriciem Wattsona w bitwie, którą Manectric wygrał.

Pokémony

Magnemite
200pxDebiut: Watt i Wattson Magnemite to pierwszy Pokémon używany przez Wattsona w jego bitwie przeciwko Ashowi w sali. Magnemite pracował z Wattsonem przez kilka lat, podczas których Magnemite opanował Falę Piorunów. Ze względu na zasilenie Pikachu przez eksplodujący mechanizm Raikou, Magnemite został pokonany tylko jednym Piorunem.
Ataki
Prędkość i Fala Piorunów
Voltorb
200pxDebiut: Watt i Wattson Voltorb był drugim wyborem Wattsona w walce z Ashem. Tak jak Magnemite, przegrał po jednym Piorunie.
Ataki
Skrzek
Magneton
200pxDebiut: Watt i Wattson Magneton był ostatnim Pokémonem używanym przez Wattsona podczas walki w sali z Ashem. W tym momencie w meczu, zarówno Wattson i Magneton ustalili, że pokonają Asha, ale Magneton nie mógł przeciwstawić się Piorunowi Pikachu i także był pokonany jednym uderzeniem.
Ataki
Elektro Działo
Electrike → Manectric
Wattson Manectric.pngDebiut: Watt i Wattson

Osobny artykuł: Manectric Wattsona

Wattson, po przegranej walce z Ashem, poznał go jako Electrike'a. Zaprzyjaźnili się. Electrike ewoluował po walce z Zespołem R. Ash rzucił wyzwanie Watssonowi, by jego Torkoal potrenował. W tej walce zwyciężył Manectric.

Ataki
Fala Piorunów, Gryzienie, Akcja i Ładowanie
Liderzy Sal w regionie Hoenn

Plik:FileStone Badge.png
Roxanne
w mieście Rustboro

Plik:FileKnuckle Badge.png
Brawly
na wyspie Dewford

Plik:FileDynamo Badge.png
Wattson
w mieście Mauville

Plik:FileHeat Badge.png
Flannery
w mieście Lavaridge

Plik:FileBalance Badge.png
Norman
w mieście Petalburg

Plik:FileFeather Badge.png
Winona
w mieście Fortree

Plik:FileMind Badge.png
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

Plik:FileRain Badge.png
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki