Wikia

Pokepédia

Wartortle May

Komentarze0
2548stron na
tej wiki
Wartortle May
May Wartortle
ハルカのカメール Haruka's Kameil
Informacje
Debiut Na właściwym miejscu o właściwej porze
Miejsce złapania Alabastia
Ewoluuje przed Powitajmy bohaterów!
Płeć Nieznana (męska w dubbingu)
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja W rotacji

007 mini008 mini
Ten Pokémon spędził od 59 do 135 odcinków jako Squirtle.

Wartortle May był szóstym Pokémonem May.

Historia

Po zostawieniu Beautifly i Skitty w Hoenn, May spotkała się z Ashem w Alabastii, gdzie jeden ze Squirtle'ów profesora Oaka polubił ją. Kiedy nie chciał wejść do Poké Balla profesora, Oak pozwolił mu pójść z May.

May Squirtle

Squirtle

Squirtle May różni się od Squirtle'a Asha tym, że jest dużo młodszy i mniejszy, głównie dlatego, że miał to być starter. Squirtle na początku był stosunkowo nieśmiały i często płakał. Maj szybko wprowadziła go do Pokazów Pokémon, do których dobrze się przystosował. Po raz pierwszy został użyty w rundach walki w Pokazach w Safranii, gdzie pokonał Ariadosa Harleya. Od tego czasu zaczął mniej płakać i bardziej konkurować w Pokazach. Ponadto udało się pokonać Drew i jego Flygona w Wielkim Festiwalu Kanto z pomocą Combuskena May.

Założono, że Pokémon ten nadal pozostał w zespole May, kiedy podróżowała po Johto.

Squirtle ewoluował przed Pucharem Wallace'a, gdzie w odcinku Powitajmy bohaterów! był używany jako Wartortle w rundzie apelowej.

May and Wartortle

May i Wartortle

Osobowość i cechy

Squirtle May różni się od Squirtle Asha, ponieważ jest dużo młodszy i mniejsza, głównie dlatego, że miał być starterem Pokémon. Squirtle był stosunkowo nieśmiały, można było nazwać go "mazgajem". Znacznie wyrósł od czasu pierwszego pojawienia się - płacze mniej, konkuruje w większej ilości pokazów. Jako Wartortle, pokazał bardziej huczne i kochające nastawienie, brak oznak łez, które kreśliły go jako Squirtle.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki