Fandom

Pokémon Wiki

Wartortle May

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wartortle May
ハルカのカメール Haruka's Kameil
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Profesor Oak i May
Miejsce złapania Alabastia
Obecna lokalizacja Z May
Historia
Debiut Na właściwym miejscu o właściwej porze
Złapany w Na właściwym miejscu o właściwej porze
Ewoluuje w Przed Powitajmy bohaterów!
007MS.png008MS.png
Spędził 135 odcinków jako Squirtle.

Wartortle May był szóstym Pokémonem May.

Historia

Po zostawieniu Beautifly i Skitty w Hoenn, May spotkała się z Ashem w Alabastii, gdzie jeden ze Squirtle'ów profesora Oaka polubił ją. Kiedy nie chciał wejść do Poké Balla profesora, Oak pozwolił mu pójść z May.

Plik:May Squirtle.png

Squirtle May różni się od Squirtle'a Asha tym, że jest dużo młodszy i mniejszy, głównie dlatego, że miał to być starter. Squirtle na początku był stosunkowo nieśmiały i często płakał. Maj szybko wprowadziła go do Pokazów Pokémon, do których dobrze się przystosował. Po raz pierwszy został użyty w rundach walki w Pokazach w Safranii, gdzie pokonał Ariadosa Harleya. Od tego czasu zaczął mniej płakać i bardziej konkurować w Pokazach. Ponadto udało się pokonać Drew i jego Flygona w Wielkim Festiwalu Kanto z pomocą Combuskena May.

Założono, że Pokémon ten nadal pozostał w zespole May, kiedy podróżowała po Johto.

Squirtle ewoluował przed Pucharem Wallace'a, gdzie w odcinku Powitajmy bohaterów! był używany jako Wartortle w rundzie apelowej.

Plik:May and Wartortle.png

Osobowość i cechy

Squirtle May różni się od Squirtle Asha, ponieważ jest dużo młodszy i mniejsza, głównie dlatego, że miał być starterem Pokémon. Squirtle był stosunkowo nieśmiały, można było nazwać go "mazgajem". Znacznie wyrósł od czasu pierwszego pojawienia się - płacze mniej, konkuruje w większej ilości pokazów. Jako Wartortle, pokazał bardziej huczne i kochające nastawienie, brak oznak łez, które kreśliły go jako Squirtle.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki