FANDOM

Wallace
Wallace
ミクリ Mikuri
Informacje
Płeć Dobre Pytanie
Kolor oczu Turkusowy
Kolor włosów Turkusowy
Miasto Sootopolis
Region Hoenn
Stanowisko Lider Sali, Mistrz, Koordynator
Lider w Sali Sootopolis
Odznaka Odznaka Deszczu
Mistrz w Mieście Ever Grande
Specjalizacja Typ Wodny
Debiut Puchar Mistrza
Postać

Wallace jest mistrzem typu wodnego. Był raz Liderem Sali w Sootopolis. Został awansowany do mistrza z Elitarnej Czwórki.

Historia

Wallace pierwszy raz pojawił się w odcinku Puchar Mistrza jako Mistrz Pokazów w Sinnoh. Po obejrzeniu praktyk Asha i Dawn, prosi, aby Ash wystartował w Pucharze Wallace'a z Buizelem.

Pojawia się również w odcinkach Powitajmy bohaterów!, Rywalizacja przyjaciół i Strategia z uśmiechem działając jako sędzia na Pucharze Wallace'a. Wręczył także Dawn Aqua Wstążkę, po tym jak wygrała.

Wspomina się, że podobnie jak w grze, Wallace jest byłym Liderem Sali w Sootopolis, a później Mistrzem Hoenn. Okazało się w odcinku Starcie dwóch okoleń!, że Poké Stylista Lila zaprojektowała mu strój do pokazów.

Pojawił się w marzeniach Dawn w SS024.

Pokémony

Milotic
200pxDebiut: Puchar Mistrza Milotic jest obecnie jedynym znanym Pokémonem Wallace'a. Wcześniej Milotic pomógł Wallace'owi stać się Mistrzem Pokazów z pomocą piękna i umiejętności. Pierwszy raz Milotic zadebiutował w odcinku Puchar Mistrza, gdzie Wallace miał tajny trening z nim nad jeziorem. Ash i spółka znaleźli ich i byli pod wrażeniem. Milotic nawet pozwolił Pikachu i Piplupowi przejechać się wokół jeziora na plecach.Milotic pomógł Wallace'owi, aby miał on sensacyjne wejście na Puchar Wallace'a. Pomógł nawet wręczyć Wstążkę dla Dawn po zwycięstwie Pucharu Wallace'a.
Ataki
Pierścień Wodny, Puls Smoka, Obrona, Tornado, Surfer i Hydro Pompa
Liderzy Sal w regionie Hoenn

FileStone Badge
Roxanne
w mieście Rustboro

FileKnuckle Badge
Brawly
na wyspie Dewford

FileDynamo Badge
Wattson
w mieście Mauville

FileHeat Badge
Flannery
w mieście Lavaridge

FileBalance Badge
Norman
w mieście Petalburg

FileFeather Badge
Winona
w mieście Fortree

FileMind Badge
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

FileRain Badge
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis