FANDOM

Wake Stalowa Pięść
Crasher Wake
マキシマム仮面 Maximum Mask
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Ciemnobrązowy
Miasto Pastoria
Region Sinnoh
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Pastoria
Odznaka Moczarowa Odznaka
Specjalizacja Typ Wodny
Debiut Festiwal Croagunków
Postać

Wake Stalowa Pięść, znany po prostu jako Wake, jest Liderem Sali w Mieście Pastoria. Wręcza Moczarową Odznakę trenerom, którzy go pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach Wodnych.

Historia

Wake pierwszy raz pojawił się w odcinku Festiwal Croagunków. W tym odcinku Ash żucił mu wyzwanie do walki, jednak ten nie przyją go, ponieważ odbywał się doroczny Festiwal Croagunków, gdzie on był jurorem. Po uratowaniu Croagunków przyjął wyzwanie Asha.

Ich walka odbyła się w odcinku Siła Stalowej Pięści. Tę walkę wygrał Ash zdobywając w ten sposób Moczarową Odznakę.

W odcinku Zespół G wkracza do akcji Paul mówił, że ma stoczyć bitwę o odznakę w Pastorii. Nie wiadomo czy ta walka się odbyła i kto ją wygrał.

Wake pojawia się także we wspomnieniu w odcinku Zakochany Meowth!.

Pokémony

Gyarados
Crasher Wake GyaradosDebiut: Siła Stalowej Pięści Pierwszym Pokémonem używanym przez Wake'a podczas bitwy w sali przeciwko Ashowi był Gyarados, który walczył przeciwko Pikachu. Gyarados pokazał swoją siłę, gdy stawił się Piorunowi Pikachu, ale został pokonany, kiedy Pikachu zaatakował Elektro Akcją.

Gyarados pojawia się także we wspomnieniu Mamie w odcinku Zakochany Meowth!.

Ataki
Gniew Smoka i Gryzienie
Quagsire
Crasher Wake QuagsireDebiut: Siła Stalowej Pięści Wake używał Quagsire'a jako drugiego Pokémona podczas bitwy w sali przeciwko Ashowi. Okazał się bardzo trudnym przeciwnikiem, ponieważ był w stanie przeciwstawić się wysokiej prędkości Turtwiga przy użyciu doskonałego słuchu. Ponieważ Quagsire posiada ataki doskonale nadające się do walki z trawiastym typem, pokonałby swojego przeciwnika, lecz Ash przywołał go.

Następnie, Quagsire walczył przeciwko Buizelowi i choć Quagsire był w stanie wchłonąć w swoje nieporęczne ciało Bomby Dźwięku Buizela, został znokautowany przez Lodowy Strumień Wody.

Quagsire pojawia się także we wspomnieniu Mamie w odcinku Zakochany Meowth!.

Ataki
Bomba Mułu i Lodowy Promień
Floatzel
Crasher Wake FloatzelDebiut: Siła Stalowej Pięści Floatzel jest głównym Pokémonem Wake'a. Został on wprowadzony zaraz po tym jak Buizel Asha wdał się w walkę z Pikachu. Widząc jego ewolucyjną postać, Buizel został promowany do bitwy i miał szansę wykazać się.

Floatzel zna wiele różnych technik obronnych, by strzec się przed atakami, na przykład pompuje swój kołnierz wokół ciała i blokowanie nim ataki. Zna również wiele różnych i potężnych ruchów. Wake twierdzi, że Floatzel jest silny i wytrzyma nawet atak Giga Wstrząsu za pomocą swojego kołnierza. W pewnym momencie, Floatzel użył Lodowego Kła i był w stanie zachwiać Buizela i zamrozić część pleców Pikachu. Pomimo tego, przegrał on z Buizelem po tym jak ten zaatakował go Wodnym Pulsem, który wystrzelił go w sufit i znokautował.

Floatzel pojawia się także we wspomnieniu Mamie w odcinku Zakochany Meowth!.

Ataki
Cios Wiatru, Mega Masa, Wir Wodny i Lodowy Kieł
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
FileCoal Badge

Roark
w mieście Oreburgh

FileForest Badge

Gardenia
w mieście Eterna

FileCobble Badge

Maylene
w mieście Veilstone

FileFen Badge

Wake
w mieście Pastoria

FileRelic Badge

Fantina
w mieście Hearthome

FileMine Badge

Byron
w mieście Canalave

FileIcicle Badge

Candice
w mieście Snowpoint

FileBeacon Badge

Volkner
w mieście Sunyshore