FANDOM

PokémonWailmer jest Pokémonem typu wodnego. Ewoluuje w Wailorda.

Biologia

Fizjologia

Wailmer przypomina dużego, kulistego wieloryba bez ogona. Ma ciemnoniebieski grzbiet i blade podbrzusze. Posiada dwie płetwy, które mają palce. Ma też talerze fiszbinowe, które przypominają zęby, a także dziurę na szczycie głowy.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Wailmer może wypełnić się wodą i działać jak kłębek skoczny. Im więcej wody zasysa, tym bardziej skoczny się staje.

Zachowanie

Są one znane jako bardzo figlarne Pokémony. Uwielbiają straszyć ludzi, przechowując wodę w ciele, a potem wystrzeliwując ją przez nozdrza. Może stać się ospały, jeśli staje się suchy.

Środowisko

Żyją w oceanie, ale czasami mogą pojawić się na linii brzegowej.

Dieta

Jedzą ponad tonę żywności na dzień, którą filtrują przez płyty fiszbinowe.

W Anime

Ważniejsze występy

Wailmer zaprzyjaźnił się z Robinem, człowiekiem, który żył na opuszczonej wyspie w odcinku Wyspiarze. Później, Pokémon Kuloryb przekształcił się w Wailorda.

W odcinku Duża zguba!, Ash pomógł Wailmerowi, który został uwięziony w kanałach, dostać się do przyjaciół w oceanie. Później przekształcił się w Wailorda.

Drugoplanowe role

Wailmer pojawił się w odcinku PikaBoo Pikachu.

Ross użył Wailmera w wodnym wyścigu rydwanów w filmie Pokémon: Bohaterowie.

Wailmer pojawił się w odcinku Ostatnie fotografie z Johto.

Kilka Wailmerów pojawiły się również w odcinku Clamperl mądrości.

Wailmer pojawił się w odcinku Przeznaczenie wielkiej ósemki jako stworek Juana.

Wailmer w posiadaniu koordynatora pojawił się w odcinku Rywalizacja przyjaciół, biorąc udział w Puchar Wallace'aPucharze Wallace'a.

Wailmer był używany przez jednego z uczniów Letniej Akademii Pokémon w odcinku Triathlon - ostateczne starcie.

Wailmery pojawiły się także w filmach Cel Deoxys, Strażnik Pokémon i Świątynia Morza i Giratina i Strażnik Nieba.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG124 Wailmer, Wielorybi Pokémon. Wailmer uwielbia straszyć ludzi przechowując wodę w ciele, a potem wystrzeliwując ją przez nozdrza.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP109 Wailmer, Pokémon Kuloryb. Pozbywa się wody przez nos. Gdy ma suchą skóre, zapada w letarg.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki