FANDOM

Vulpix Lillie
ロコン ー Lillie's Rokon
Lillievuplixalola.jpg
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy
Miejsce złapania Wyspa Melemele
Obecna lokalizacja Z Lillie
Historia
Debiut SM014
Wykluty w SM014
EggMS.png 037AMS.png
Ten Pokémon spędził 6 odcinków w jajku.

Vulpix Lillie (jap. ロコンー Lillie's Rokon ) - Pierwszy pokemon Lillie w Aloli wykluty z jaja.

Historia

Poddczaswyklucia.jpg

Gdy się wykluwa

Lillieijejvulpix.jpg

Lillie i jej Vulpix

W wytrwałym wywiadzie Lillie's Egg! , Samson Oak ujawnił dwa jaja uczniom Szkoły Pokemon. Chociaż jedno z jaj zostało odebrane od kuzyna z regionu Kanto , drugie znaleziono na górze Lanakila . Postanowił zadać klasie zadanie, aby podnieśli jedno z jaj i zaproponował im wybór między nimi. Mallow zasugerował, aby Lillie wybrała jeden z Jaj i podniosła go, ponieważ mogłoby to pomóc jej przełamać niezdolność dotykania Pokémonów. Lillie zgodziła się i wybrała jedno z Mount Lanakila. W końcu nazwała jajko Shiron, które będzie wychowywać, gdy tylko się wykluje. Po zakończeniu zajęć Lillie i Ash pojechali do domu Lillie, aby zadbać o jajko. Podczas podróży, dziki Salandit zaatakował limuzynę Lillie, próbując zaatakować Jaja. Później, gdy Lillie była sama w swoim pokoju, Salandit objawił się i zaatakował bezbronne Jajoę. Pomimo strachu przed Pokémonem, Lillie instynktownie chroniła Jaja przed szkodami, chroniąc je tak długo długo, aby Ash i James przegonili Salandita. Po tym, jak Salandit uciekł, Lillie zdała sobie sprawę, że udało jej się dotknąć jajka bez żadnych problemów, ale nadal nie mogła dotknąć zwykłych Pokémonów. W SM014 z jaja wykluł się w Aloański Vulpix. W dniu wyklucia, Lillie i Shiron spędzili większość dnia w towarzystwie, podczas spaceru w mieście Hau'oli . Poszli do sklepu z pączkami Malasada, gdzie Lillie spróbowała różnych pączków. Kiedy wyszli z sklepu, zostali zaatakowani przez Zespół R. Shiron bronił Lillie, najpierw używając Lodowego Wiatru, aby zamrozić chodnik, spowolnił w ten sposób Zespół R. Gdy druga bomba szlamowa zaatakowała Shiron spadał z dachu, Lillie wyskoczyła za nim i złapała go. Obydwaj zostali uratowani przez Rowerek Ash'a z Leafage . Shiron zamroczył zespół R Lodowym Wiatrem i zostali zabrani przez Beweara . Lillie nie miała problemu z Shironem od tego momentu, chociaż nadal boi się innych Pokémonów. W SM022 Shiron pomógł Ashowi i Litten, gdy zostały połknięte przez Palossand . Używał Lodowego Wiatru, aby zamrozić Palossand, podczas gdy Pikachu i Popplio szukały zagubionej łopaty.

Osobowość i cechy

Znane Ataki

Nazwa ataku Po raz pierwszy użyty
Lodowywiatr.jpg
Używając Lodowy Wiatr
Lodowy Wiatr SM014

Galeria

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy pokemon w serii ,,Sun and Moon'', którego dotknęła Lillie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki