Wikia

Pokepédia

Vulpix Brocka

Dyskusja0
2553strony na
tej wiki
Vulpix Brocka
Brock Vulpix
タケシのロコン Takeshi's Rokon
Informacje
Debiut Główna aleja wychowawców
Miejsce złapania Ulica Nożyczkowa
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Z Suzy

Vulpix
Ten Pokémon nie ewoluował.

Vulpix Brocka był czwartym Pokémonem w grupie Brocka, w podróży po Kanto.

Historia

Vulpixa dała Brockowi Suzy w odcinku Główna aleja wychowawców. Suzy została idolką Brocka i Vulpix polubił go, co było zaskakujące, bo niewiele Pokémonów miało bardzo snobistyczny i podobny do primadonny charakter. Nawet podobają mu się domowej roboty żywności Brocka. Będąc pod wrażeniem sposobu opieki Brocka nad jego Geodude'em i Pikachu Asha, Suzy zdecydowała, że Brock będzie w stanie lepiej dbać o Vulpixa. Później spotykają braci Eevee w odcinku Walczący Bracia Eevee, którzy rzucają stronę ewolucji Eevee ich młodszemu bratu Mikey'emu. Oferują oni Brockowi Kamień Ognia, by ewoluować Vulpixa, ale on odmawia.

Suzy Vulpix

Z Suzy

Jak wiele Pokémonów Brocka, Vulpix otrzymał bardzo niewielką ilość głównych ról w przeciwieństwie do Pokémonów innych głównych bohaterów. Brock był często postrzegany jak uwodził i odprężał go. Brock również pomagał Vulpixowi w szkoleniu, a raz pożyczył go Misty, kiedy brała udział w Festiwalu Dnia Księżniczek. Vulpix był jednym z Pokémonów sklonowanych przez Mewtwo w filmie.

Później pojawił się w specjalnym odcinku o Świętach Bożego Narodzenia.

Brock później spotkał się z Suzy ponownie w Johto i zwrócił jej Vulpixa w odcinku Piękna i Brock!.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki