Fandom

Pokémon Wiki

Vulpix Brocka

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Vulpix Brocka
タケシのロコン Takeshi's Rokon
Brock Vulpix.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Suzy i Brock
Miejsce złapania Ulica Nożyczkowa
Obecna lokalizacja Z Suzy
Historia
Debiut Główna aleja wychowawców
Złapany w Główna aleja wychowawców
037MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Vulpix Brocka był czwartym Pokémonem w grupie Brocka, w podróży po Kanto.

Historia

Vulpixa dała Brockowi Suzy w odcinku Główna aleja wychowawców. Suzy została idolką Brocka i Vulpix polubił go, co było zaskakujące, bo niewiele Pokémonów miało bardzo snobistyczny i podobny do primadonny charakter. Nawet podobają mu się domowej roboty żywności Brocka. Będąc pod wrażeniem sposobu opieki Brocka nad jego Geodude'em i Pikachu Asha, Suzy zdecydowała, że Brock będzie w stanie lepiej dbać o Vulpixa. Później spotykają braci Eevee w odcinku Walczący Bracia Eevee, którzy rzucają stronę ewolucji Eevee ich młodszemu bratu Mikey'emu. Oferują oni Brockowi Kamień Ognia, by ewoluować Vulpixa, ale on odmawia.

Plik:Suzy Vulpix.png

Jak wiele Pokémonów Brocka, Vulpix otrzymał bardzo niewielką ilość głównych ról w przeciwieństwie do Pokémonów innych głównych bohaterów. Brock był często postrzegany jak uwodził i odprężał go. Brock również pomagał Vulpixowi w szkoleniu, a raz pożyczył go Misty, kiedy brała udział w Festiwalu Dnia Księżniczek. Vulpix był jednym z Pokémonów sklonowanych przez Mewtwo w filmie.

Później pojawił się w specjalnym odcinku o Świętach Bożego Narodzenia.

Brock później spotkał się z Suzy ponownie w Johto i zwrócił jej Vulpixa w odcinku Piękna i Brock!.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki