Fandom

Pokémon Wiki

Vulpix

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

036MS.png Clefable
Pokémon
Ninetales 038MS.png
#037
Generacja I
Vulpix
ロコン Rokon
037MS.png
Vulpix.png
Vulpix
Vulpix Alola.png
Vulpix Alolański

Pokémon Lis
Typy
Ogień
Zwykły
Lód
Alolański
Zdolności
Ognisty Błysk Płaszcz Przeciwśniegowy
Alolański

Susza
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada trzech samców.

Waga Wzrost
9,9 kg 0,6 m
Statystyki
HP
38
Atak
41
Obrona
40
Sp. Atak
50
Sp. Obrona
65
Szybkość
65
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08.png F037.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Vulpix

Vulpix (jap. ロコン) to Pokemon lis. Vulpix jest pokemonem ognistym. Ewoluuje w Ninetalesa za pomocą kamienia ognistego.

W regionie Alola występuje inna odmiana Vulpixa. Ta odmiana jest pokemonem typu lodowego.

Wygląd

Vulpix to mały pokemon, który wyglądem przypomina liska. Jego sierść jest w jasnym kolorze brązu pomieszanego z pomarańczem. Łapki Pokemona są ciemniejsze, a brzuszek jaśniejszy. Grzywka Pokemona ma barwę pomarańczu, tak samo jak ogon, który jest podzielony na ok. 9 części.

W regionie Alola wygląd stworzonka uległ diametralnej zmianie. Sierść jest białą jak śnieg, a łapki w delikatnym odcieniu błękitu. Oczy i nosek liska są niebieskie. Grzywka i ogon stały się puchate i przyjęły barwę bardzo jasnego błękitu.

Vulpix Alolański

Mówi się, że Vulpix przybył do regionu Alola wraz z ludźmi, ale Pokemon Lis przeniósł się do ośnieżonych szczytów górskich, aby uniknąć normalnego siedliska innego Pokemona, więc skończyło się na tym miejscu.

Vulpixy Alolańskie żyją w wysokich górach, które są pokryte śniegiem przez cały rok. Żyją w małych grópkach, od dwóch do pięciu osobników, pomagając sobie nawzajem przetrwać.

Vulpix Alolański może coś solidnie zamrozić swoim oddechem w temperaturze -50° C od jego ujścia. Nie dobrze radzą sobie z upałem, ale gdy temperatura jest zbyt wysoka, produkują lód pod ogonem, aby obniżyć temperaturę otoczenia.

Ewolucja

Vulpix ewoluuje w Ninetalesa pod wpływem ognistego okruchu, Ninetales jest ostateczną formą Vulpixa.

037.png038.png

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki