FANDOM

Volt to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Jeden Swellow, by wszystkimi rządzić!.

Historia

Volt był konkurentem w turnieju PokéRingo, organizowanym w miasteczku Crossgate. Jest bardzo pewny siebie ze względu na fakt, że wygrał w zeszłorocznej edycji tego konkursu, startując w nim po raz pierwszy. Jednakże Ash był przekonany, że go pokona.

Volt i Ash stanęli naprzeciwko siebie w pierwszej rundzie konkurencji. Volt użył swojego Volbeata, aby szybko pokonać Ninjaska i Golbata dwóch pozostałych konkurentów, mimo to Ash pozostawał spokojny. Wykorzystując swojego Taillowa, Ash zdołał przechwycić pierścień. Volt próbował powstrzymać przeciwnika przed zwycięstwem, rozkazując Volbeatowi zaatakować Taillowa Grzmotem, ale Pokémon Asha był w stanie przezwyciężyć jego atak i wygrać rundę.

Pokémony

Przy sobie

Volbeat
EP356 Volt Volbeat
Volbeat jest głównym Pokémonem Volta, stosowanym w zawodach PokéRingo. W odróżnieniu od większości innych Volbeatów, ten zna kilka elektrycznych ruchów, w tym Grzmot, dzięki czemu łatwo zdobywa przewagę nad latającymi przeciwnikami.

Jedyny znany ruch Volbeata to Grzmot.

Debiut Jeden Swellow, by wszystkimi rządzić!

Aktorzy głosowi

Japonia: 佐々木誠二 Seiji Sasaki
Stany Zjednoczone: Jason Griffith